Az Alp 4.0 kistestvére Euro 5-ös változatban érkezik a piacra. A kis Alp 200 egy igazi Béta must-have. Minden specifikációja változatlan, ami azt jelenti, hogy továbbra is rendkívül könnyű és könnyen vezethető , amelyek az évek során biztosították sikerét az off-road szegmensben . Ideális megoldás hegymászáshoz , képes megmászni a legnehezebb alpesi pályákat , ahol még a legnagyobb és legerősebb Enduro kerékpárok is megküzdenek, de a kerékpár ugyanúgy otthon van fehér utakon vagy a napi városi…
Végre eljött a pillanat – a Beta család bővül, és két új modellt hoz a piacra az on-off és a scrambler szektorban. A történelmi Alp 4.0 ihlette a Betamotor technikusai a modell két teljesen új változatát tervezték és fejlesztették ki. Megérkezett az új Alp 4.0 és az Alp X!
Végre eljött a pillanat – a Beta család bővül, és két új modellt hoz a piacra az on-off és a scrambler szektorban. A történelmi Alp 4.0 ihlette a Betamotor technikusai a modell két teljesen új változatát tervezték és fejlesztették ki. Megérkezett az új Alp 4.0 és az Alp X!
A Beta bemutatja az új EVO MY 2023-at . A TR, ZERO, TECHNO, REV és újabban az EVO modellekkel a Beta 1979 óta mércéül szolgált a triálok világában, amikor is bemutatta TR 50-ét a milánói motorkiállításon. Negyven év evolúció után, nagyszerű versenyzők történelmével és a legmagasabb Trials bajnoki osztályok győzelmével, nem is beszélve a felhasználók elégedettségéről, akik nem profi minőségben közlekednek világszerte, megszületett…
Megérkeztek a 2023-as EVO Factory modellek! Ezeket a prémium modelleket a legjobb alkatrészekből gyártják a Beta olaszországi gyárában, és a próba EVOlution következő szintjét képviselik . Az EVO Factory modellek ugyanazt az alapplatformot használnak, mint a normál EVO-k, valamint egy sor frissítést mind a váz, mind a motor oldalán, így a versenyzők számára semmihez sem hasonlítható versenymodell érhető el, és készen áll az EVO…
A Beta bemutatja az új EVO MY 2023-at . A TR, ZERO, TECHNO, REV és újabban az EVO modellekkel a Beta 1979 óta mércéül szolgált a triálok világában, amikor is bemutatta TR 50-ét a milánói motorkiállításon. Negyven év evolúció után, nagyszerű versenyzők történelmével és a legmagasabb Trials bajnoki osztályok győzelmével, nem is beszélve a felhasználók elégedettségéről, akik nem profi minőségben közlekednek világszerte, megszületett…
Megérkeztek a 2023-as EVO Factory modellek! Ezeket a prémium modelleket a legjobb alkatrészekből gyártják a Beta olaszországi gyárában, és a próba EVOlution következő szintjét képviselik . Az EVO Factory modellek ugyanazt az alapplatformot használnak, mint a normál EVO-k, valamint egy sor frissítést mind a váz, mind a motor oldalán, így a versenyzők számára semmihez sem hasonlítható versenymodell érhető el, és készen áll az EVO…
A Beta bemutatja az új EVO MY 2023-at . A TR, ZERO, TECHNO, REV és újabban az EVO modellekkel a Beta 1979 óta mércéül szolgált a triálok világában, amikor is bemutatta TR 50-ét a milánói motorkiállításon. Negyven év evolúció után, nagyszerű versenyzők történelmével és a legmagasabb Trials bajnoki osztályok győzelmével, nem is beszélve a felhasználók elégedettségéről, akik nem profi minőségben közlekednek világszerte, megszületett…
Megérkeztek a 2023-as EVO Factory modellek! Ezeket a prémium modelleket a legjobb alkatrészekből gyártják a Beta olaszországi gyárában, és a próba EVOlution következő szintjét képviselik . Az EVO Factory modellek ugyanazt az alapplatformot használnak, mint a normál EVO-k, valamint egy sor frissítést mind a váz, mind a motor oldalán, így a versenyzők számára semmihez sem hasonlítható versenymodell érhető el, és készen áll az EVO…
A Beta bemutatja az új EVO MY 2023-at . A TR, ZERO, TECHNO, REV és újabban az EVO modellekkel a Beta 1979 óta mércéül szolgált a triálok világában, amikor is bemutatta TR 50-ét a milánói motorkiállításon. Negyven év evolúció után, nagyszerű versenyzők történelmével és a legmagasabb Trials bajnoki osztályok győzelmével, nem is beszélve a felhasználók elégedettségéről, akik nem profi minőségben közlekednek világszerte, megszületett…
Megérkeztek a 2023-as EVO Factory modellek! Ezeket a prémium modelleket a legjobb alkatrészekből gyártják a Beta olaszországi gyárában, és a próba EVOlution következő szintjét képviselik . Az EVO Factory modellek ugyanazt az alapplatformot használnak, mint a normál EVO-k, valamint egy sor frissítést mind a váz, mind a motor oldalán, így a versenyzők számára semmihez sem hasonlítható versenymodell érhető el, és készen áll az EVO…
A Beta bemutatja az új EVO MY 2023-at . A TR, ZERO, TECHNO, REV és újabban az EVO modellekkel a Beta 1979 óta mércéül szolgált a triálok világában, amikor is bemutatta TR 50-ét a milánói motorkiállításon. Negyven év evolúció után, nagyszerű versenyzők történelmével és a legmagasabb Trials bajnoki osztályok győzelmével, nem is beszélve a felhasználók elégedettségéről, akik nem profi minőségben közlekednek világszerte, megszületett…
Május végi akció a Betahungary.hu-nál! Bruttó 3.790.000 Ft helyett -510.000Ftkedvezménnyel +ajándékkal Most, Május 31.-ig vagy a készlet erejéig, mindösszesen 2.590.000 Ft +Áfás áron. (Br. 3.289.000Ft) A Rignano sull'Arno-i székhelyű konstruktőr bemutatja az új MY24 RR-t, egy olyan motort, amely számos olyan jellemzőt hordoz, amelyek elődjét olyan verhetetlenné tették a tavalyi szezonban, de amelyet számos jelentős új funkcióval felülvizsgáltak, amelyeket a kínálatban…