Evo 300 4T Factory – MY23

Megérkeztek a 2023-as EVO Factory modellek! Ezeket a prémium modelleket a legjobb alkatrészekből gyártják a Beta olaszországi gyárában, és a próba EVOlution következő szintjét képviselik . Az EVO Factory modellek ugyanazt az alapplatformot használnak, mint a normál EVO-k, valamint egy sor frissítést mind a váz, mind a motor oldalán, így a versenyzők számára semmihez sem hasonlítható versenymodell érhető el, és készen áll az EVO Factory trial kerékpárversenyre. Az EVO Factory modelljeit korlátozott számban gyártják, amelyek exkluzivitást és teljesítményt biztosítanak.

Bővebb termékleírás

A 2023-as modellek legfontosabb jellemzői a következők:

MOTOR
4 ütemű

  • EngineMapping: Az elektronikus vezérlőegység (ECU) magasabb névleges teljesítményt kap, ami jobb szikrát és égést eredményez a teljes teljesítménytartományban.
  • Kipufogó: Egy speciális titán hangtompítót szereltek fel, amely növeli az összteljesítményt a standard modellhez képest, miközben fél kilogramm súlycsökkentést is kínál.

KERET ÉS FELFÜGGESZTÉS

Az új Evo Factory My 2023 vázát, felfüggesztését és kialakítását tekintve a következőkben tér el a standard verziótól:

  • Új arany első villa: a 2023-as EVO Factory új arany első villacsövekkel van felszerelve, amelyek esztétikai és funkcionális előnyöket is biztosítanak a modellnek. Az új belső szelepbeállítások jobb olajáramlást biztosítanak, ezt kombinálva egy új belső csillapítási rendszerrel, amely csökkenti a keménységet a nagy akadályok leszállásakor. Ez az új lengéscsillapító rendszer a villát is magasabban tartja löketében, miközben leereszkedik, hogy jobb irányítást, nagyobb alátámasztást és nagyobb csillapítási képességet biztosítson a motoros számára jelentős magasságból történő leszálláskor.
  • Hátsó lengéscsillapító: A lengéscsillapító szelepet is megújították, hogy tökéletes egyensúlyban legyen az első villával.
  • Progresszív hátsó felfüggesztés: a hátsó felfüggesztés szerkezete progresszívebb, hogy nagyobb tapadást biztosítson, és kiváló tapadást biztosítson a motoros számára, megkönnyítse a kerekezést, és segít leküzdeni a nagy akadályokat.
  • Háromszoros bilincsek: Alumínium tuskóból megmunkálva, feketére eloxált felülettel, nagyobb merevséget és kis súlycsökkentést biztosítva. Előre-hátra állítható kormányrögzítőkkel is rendelkeznek, amelyek bármilyen magasságú lovas számára alkalmasak, hogy tetszés szerint állíthassák be a kerékpárt.
  • Nyílászáró kapcsoló: a kompromisszumok nélküli biztonságért kerékpározás közben.
  • Láncbeállítók, kormányvégdugók és lábtartók fekete eloxált felülettel: a lábtartók tartós, könnyű alkatrészek, csúszásmentes acélcsapokkal a maximális tapadás érdekében.
  • Piros szilikon radiátortömlők: jobb hűtési teljesítményt nyújtanak, miközben telivér versenyszerű megjelenést biztosítanak a kerékpárnak.
  • Galfer versenyféktárcsák: ezek a tárcsák maximális fékerőt biztosítanak, miközben rendkívül könnyűek. Ez hozzájárul a rugózatlan tömeg csökkentéséhez és maximalizálja a kerékpár vezethetőségét.
  • BrakTec fék- és tengelykapcsoló főhenger.
  • Hátsó féknyereg rezgéscsillapító rendszerrel a betétekhez: Csökkenti a fékcsikorgást.
  • Fekete Morad kerekek
  • Michelin X-light abroncsok: a páratlan tapadásért minden helyzetben.
  • Új grafika: a 2023-as EVO Factory stílusa megerősíti teljesítményét. A kerékpár hű marad a hivatalos csapatszínekhez, amelyek egyértelműen Beta Factory modellként azonosítják a kerékpárokat.

A következő elemek, amelyeket a 2023-as EVO standard modelleken vezettek be, és a 2023-as EVO Factory-ban is megtalálhatók:

  • Radiator Grill: a 2023-as EVO-n bemutatott, teljesen újratervezett alkatrész a gyári modellre is fel van szerelve. Amellett, hogy optimalizálja a hűtőre irányított levegőáramlást, az új hűtőrács nagyobb védőfelülettel büszkélkedhet a sapkában és a hűtőtestben, amely megakadályozza, hogy ezek az alkatrészek megsérüljenek ágakkal, kövekkel való érintkezéskor vagy leeséskor. .
  • Béta-testre szabott Domino markolat: gondoskodik a kényelemről és a tartásról, hogy a motoros soha ne veszítse el a kapcsolatot a kormányrúddal.
  • Tartályfedél: a 2023-as EVO standard modellen bevezetett új dizájnnal szorosabban illeszkedik a kerethez, és lehetővé teszi az összes kábelvezetés lefedését a tisztább megjelenés érdekében. Van beépített MAP kapcsoló is.

4 188 800 Ft

Kategóriák ,