Evo 300 4T Factory – MY23
Megérkeztek a 2023-as EVO Factory modellek! Ezeket a prémium modelleket a legjobb alkatrészekből gyártják a Beta olaszországi gyárában, és a próba EVOlution következő szintjét képviselik . Az EVO Factory modellek ugyanazt az alapplatformot használnak, mint a normál EVO-k, valamint egy sor frissítést mind a váz, mind a motor oldalán, így a versenyzők számára semmihez sem hasonlítható versenymodell érhető el, és készen áll az EVO Factory trial kerékpárversenyre. Az EVO Factory modelljeit korlátozott számban gyártják, amelyek exkluzivitást és teljesítményt biztosítanak.
A 2023-as modellek legfontosabb jellemzői a következők:
MOTOR
4 ütemű
- EngineMapping: Az elektronikus vezérlőegység (ECU) magasabb névleges teljesítményt kap, ami jobb szikrát és égést eredményez a teljes teljesítménytartományban.
- Kipufogó: Egy speciális titán hangtompítót szereltek fel, amely növeli az összteljesítményt a standard modellhez képest, miközben fél kilogramm súlycsökkentést is kínál.
KERET ÉS FELFÜGGESZTÉS
Az új Evo Factory My 2023 vázát, felfüggesztését és kialakítását tekintve a következőkben tér el a standard verziótól:
- Új arany első villa: a 2023-as EVO Factory új arany első villacsövekkel van felszerelve, amelyek esztétikai és funkcionális előnyöket is biztosítanak a modellnek. Az új belső szelepbeállítások jobb olajáramlást biztosítanak, ezt kombinálva egy új belső csillapítási rendszerrel, amely csökkenti a keménységet a nagy akadályok leszállásakor. Ez az új lengéscsillapító rendszer a villát is magasabban tartja löketében, miközben leereszkedik, hogy jobb irányítást, nagyobb alátámasztást és nagyobb csillapítási képességet biztosítson a motoros számára jelentős magasságból történő leszálláskor.
- Hátsó lengéscsillapító: A lengéscsillapító szelepet is megújították, hogy tökéletes egyensúlyban legyen az első villával.
- Progresszív hátsó felfüggesztés: a hátsó felfüggesztés szerkezete progresszívebb, hogy nagyobb tapadást biztosítson, és kiváló tapadást biztosítson a motoros számára, megkönnyítse a kerekezést, és segít leküzdeni a nagy akadályokat.
- Háromszoros bilincsek: Alumínium tuskóból megmunkálva, feketére eloxált felülettel, nagyobb merevséget és kis súlycsökkentést biztosítva. Előre-hátra állítható kormányrögzítőkkel is rendelkeznek, amelyek bármilyen magasságú lovas számára alkalmasak, hogy tetszés szerint állíthassák be a kerékpárt.
- Nyílászáró kapcsoló: a kompromisszumok nélküli biztonságért kerékpározás közben.
- Láncbeállítók, kormányvégdugók és lábtartók fekete eloxált felülettel: a lábtartók tartós, könnyű alkatrészek, csúszásmentes acélcsapokkal a maximális tapadás érdekében.
- Piros szilikon radiátortömlők: jobb hűtési teljesítményt nyújtanak, miközben telivér versenyszerű megjelenést biztosítanak a kerékpárnak.
- Galfer versenyféktárcsák: ezek a tárcsák maximális fékerőt biztosítanak, miközben rendkívül könnyűek. Ez hozzájárul a rugózatlan tömeg csökkentéséhez és maximalizálja a kerékpár vezethetőségét.
- BrakTec fék- és tengelykapcsoló főhenger.
- Hátsó féknyereg rezgéscsillapító rendszerrel a betétekhez: Csökkenti a fékcsikorgást.
- Fekete Morad kerekek
- Michelin X-light abroncsok: a páratlan tapadásért minden helyzetben.
- Új grafika: a 2023-as EVO Factory stílusa megerősíti teljesítményét. A kerékpár hű marad a hivatalos csapatszínekhez, amelyek egyértelműen Beta Factory modellként azonosítják a kerékpárokat.
A következő elemek, amelyeket a 2023-as EVO standard modelleken vezettek be, és a 2023-as EVO Factory-ban is megtalálhatók:
- Radiator Grill: a 2023-as EVO-n bemutatott, teljesen újratervezett alkatrész a gyári modellre is fel van szerelve. Amellett, hogy optimalizálja a hűtőre irányított levegőáramlást, az új hűtőrács nagyobb védőfelülettel büszkélkedhet a sapkában és a hűtőtestben, amely megakadályozza, hogy ezek az alkatrészek megsérüljenek ágakkal, kövekkel való érintkezéskor vagy leeséskor. .
- Béta-testre szabott Domino markolat: gondoskodik a kényelemről és a tartásról, hogy a motoros soha ne veszítse el a kapcsolatot a kormányrúddal.
- Tartályfedél: a 2023-as EVO standard modellen bevezetett új dizájnnal szorosabban illeszkedik a kerethez, és lehetővé teszi az összes kábelvezetés lefedését a tisztább megjelenés érdekében. Van beépített MAP kapcsoló is.
Kapcsolódó termékek
-
- MOPEDS, Motorkerékpárok
RR SPM 50 EU5
- 1 616 000 Ft
- Kosárba teszem