RR 300 2T – MY24

Az 1990-es évek híres dalát idézve semmi sem foglalja jobban össze a Beta család legújabb tagját, mint az „egyszerűen a legjobb, jobb, mint az összes többi…” szavak. Miközben a világ újra felfedezi az alapvető funkcionalitás értékeit, a Betamotor továbbra is lenyűgöző motorsport-győzelmek hullámát lovagolja meg, és a 2022-es Enduro Világbajnokságon ismét hivatalban lévő bajnokként indult.

Ebben a kontextusban mutatja be a Rignano sull’Arno-alapú konstruktőr az új MY24 RR motort, amely számos olyan tulajdonságot hordoz, amelyek az előző szezonban verhetetlenné tették elődjét, de amelyet számos jelentős újdonsággal módosítottak. a sorozatban bevezették, valamint bizonyos motorméretekre jellemző egyéb fejlesztéseket, hogy megőrizzék az RR család egészének megdönthetetlen fölényét.

Bővebb termékleírás

A Beta szoros együttműködésben dolgozott az enduro bajnokokkal, Brad Freemannel és Steve Holcombe-val , hogy új megoldásokat dolgozzon ki mind a hajtáslánc, mind a váz/felfüggesztés tekintetében a MY 2024 RR 2 Str és 4 Str modellekhez , hogy megszilárdítsa a már korábban is elismert jellemzőket. az előző generáció.

Mint mindig, a Rignano sull’Arno mérnökeinek irányadó filozófiája az volt, hogy ne csak növeljék a márka motorjainak teljesítményét, hanem az is, hogy ezt a teljesítményt még elérhetőbbé tegyék. Tehát a nagy változtatások helyett ebben a modellévben egy sor fejlesztést kapott, amelyek célja az egyes modellek minden kiemelkedő tulajdonságának megszilárdítása. A képet egy új, teljesen piros színséma és az új műanyagok teszik teljessé, a korábbinál lineárisabb, lényegesebb és letisztultabb dizájnnal, ami még minimalistabb megjelenést kölcsönöz az RR-nek. Egyesek azt mondják, hogy „a kevesebb több”: a Beta hisz abban, hogy csak a legjobbak lesznek a legjobbak, és olyan motorokat készít, amelyek nincsenek sallangban, csak azzal, amire igazán szükséged van, akár versenyzel, akár egy vasárnapi túrán a társaiddal.

Mint mindig, a sorozat 8 különböző modellből áll , mindegyiknek megvan a maga egyénisége, hogy a versenyzők nagyon sokféle szükségleteit kielégítse. Minden motoros számára megvan a tökéletes RR , de minden modellben közös az a képesség, hogy bizalmat kelt a felhasználóban, és valóban kifizetődő vezetési élményt kínál.

  • Felfüggesztések: A Beta soha nem hagyja abba kerékpárjai vázának és felfüggesztésének csiszolását. A még élesebb és tisztább motoros visszajelzések érdekében a Betamotor mérnökei átdolgozták az RR család 2024-as modellévének első villáját – az előző generációhoz hasonlóan ZF alkatrészt. Mindenekelőtt a villadugattyú körüli olajjáratok geometriáját módosították, hogy teljesen kiküszöböljék a fojtóhatásokat, és biztosítsák a kifogástalanul sima lengéscsillapítást a teljes út során. A szabadabb áramlású olajvisszavezető járatok kialakításával ez a fejlesztés még nagyobb lehetőségeket nyit meg a villa beállításához, mivel az olajáramlás minden szerkezeti akadályának kiküszöbölése azt jelenti, hogy a legkisebb beállítási változtatás is érezhető eredményt hoz. Ez jobb vezetési kényelmet és hatékonyabb villatámasztást eredményez a lengéscsillapító kezdeti mozgása során. Ezért a kerékpár még durva terepviszonyok között is megőrizhető és irányítható marad.
  • Hűtőburkolatok a tartályon : az egyik változás az előző generációhoz képest, amely mind a stílusra, mind a funkcióra hatással van, az RR sorozat új radiátorburkolatainak átdolgozott formája. Az új burkolatok a korábbiaknál keskenyebbek, hogy nagyobb mozgásszabadságot biztosítsanak a versenyzőnek, különösen akkor, ha motocross stílusú kanyarban kanyarodik a motorral élesen a kanyarba dőlve és előrenyújtott belső lábbal. A korábbinál ergonomikusabb formájú burkolatok lehetővé teszik, hogy a motoros kényelmes pozíciót vegyen fel a nyeregben, miközben a kerékpárt szilárdan a lábak közé szorítja a még jobb visszajelzés érdekében. A karcsúbb új burkolatok szintén hozzájárulnak a kerékpár átdolgozott, egyszerű és alapvető új megjelenéséhez.
  • Grafika : minden modell új, teljesen vörös színsémával rendelkezik. A grafika stílusa a korábbinál minimalistább, merész, világosan meghatározott formákkal és letisztultabb, modernebb vonalakkal, amelyek kiemelik a kerékpár izmos formáját, és zökkenőmentesen kapcsolják össze az új burkolatokat a többi elemmel.

3 779 600 Ft

Kategóriák ,