X-Trainer 300 MY24

A béta elindítja az Xtrainer MY2024-et!
A modell korai sikere és az elmúlt modellévben elindított teljes felújítás után a Beta ismét frissíti Xtrainerét mind formájában, mind funkciójában, tovább bővítve a Rignano sull’Arno legsokoldalúbb motorkerékpárjának felhasználási területét.
Az Xtrainer egy olyan motorkerékpár, amely egyszerűen egyedülálló technikai felszereltséget, teljesítményt, ergonómiát és dizájnt kínál, és az új modellévre új grafikával büszkélkedhet, amely kiemeli a nemrégiben újratervezett szállítószalagok alakját. A legújabb átalakítás a kerékpár stílusát, modernségét és eleganciáját kölcsönzi egy olyan utazáshoz, amely minden, csak nem hétköznapi: valójában eXTraordinary.

Bővebb termékleírás

Az olyan egyedi jellemzőknek köszönhetően, mint az első osztályú motorismeret és a kiváló vezethetőség, az Xtrainer tökéletesen megfelel minden olyan motoros igényeinek, akik könnyen vezethető és praktikus motorkerékpárt keresnek, lehetővé téve a motoros számára, hogy a legtöbb körülmények között kényelmesen érezze magát. A triál lovaglás világa által ihletett Xtrainer lefegyverző könnyedséggel képes alkalmazkodni számos helyzethez. Akár amatőr vagy, aki az első motorodat keresi, akár gyakorlott enduro versenyző, aki kevésbé fárasztó és kihívást jelentő motort keres, vagy egy profi motoros, aki extrém enduro társat szeretne, az Xtrainer az ideális megoldás. A motorkerékpár használhatósága minden helyzetben lehetővé teszi a motoros számára, hogy csak a vezetésre koncentráljon, és élvezze az off-road csodálatos világát.
A keskeny középső résznek és az alacsony fordulatszámtól a magas fordulatszámig könnyen kezelhető teljesítményleadással rendelkező nagy testvér RR modelleknél alacsonyabb talajon az Xtrainer rendelkezik a versenyvonal tartásához szükséges erővel, de előnyben részesíti a kissé lassabb és technikásabb útvonalakat, ahol kihasználhatja a próbák ihlette hivatását, valamint a Beta 250 vagy 300 kétütemű motor nyomatékát.

Egyszerű összetevőkből álló recept, amelyet ügyesen kevernek össze, hogy eXTraordinary eredményt kapjanak.

A tökéletes recept elemei a következőképpen foglalhatók össze:

      • Könnyebb súly: mindössze 99 kg, egy olyan kerékpárhoz, amely rendkívül mozgékony és intuitív, még kezdők számára is;
      • Ülésmagasság: 20 mm-rel kisebb az RR termékcsaládhoz képest, nagyobb biztonságot és biztonságot nyújt trükkös körülmények között; y
      • Fékek: Nissin, elöl 260 mm-es, hátul 240 mm-es tárcsákkal;
      • Villás és egyszeres lengéscsillapító: R16V elöl 43 mm-es rakoncákkal, hátul progresszív emelőkarokkal
        . A felfüggesztés teljesen testreszabható, a villa állítható rugó-előfeszítést és visszapattanást kínál, míg az egyetlen lengéscsillapító állítható a rugó-előfeszítés, a kompresszió és a visszapattanás szempontjából.
      • Beta Progressive szelep: a Beta Progressive kipufogószelepet a vezető kívülről is beállíthatja, lehetővé téve a motor teljesítményének hatékony beállítását mindenféle körülményhez.
      • Térképkapcsoló eszköz kormánygombbal: Két pozíció a gyorsabb vagy lassabb motorreakció
        érdekében.
      • Üzemanyagtartály átlátszó tartály 8,8 literes űrtartalommal;
      • Automatikus keverő: az ülés alatt található (amely gombnyomásra könnyen nyitható),
        így nincs szükség olaj-üzemanyag premixre;
      • Lágy gumiabroncsok: lágy keverékük és agresszív kialakításuk minden helyzetben garantálja a tapadást, a motoros számára pedig előnyösek a merevebb oldalfalú gumiabroncsokhoz képest kevésbé rángatózó reakciók.
      • Hűtőventilátor: bár a kétütemű motor jó termikus egyensúlyt biztosít, a ventilátor alapfelszereltségként az Xtrainerre van felszerelve, hogy a motor mindig fenntartsa az ideális üzemi hőmérsékletet, még lassabb utakon is;
      • Elektromos indító: precíz és megbízható, elengedhetetlen a kerékpár újraindításához trükkös helyzetekben;
      • Motor és tengelykapcsoló: az RR-ből származik, a motor szállítása kellően edzett, hogy megfeleljen az
        Xtrainer jellemzőinek.

      Tekintettel ezekre a jellemzőkre, valamint azokra a fejlesztésekre, amelyeket a motor az előző, 2023-as modellévben kapott (hátsó segédkeret, szívórendszer, akkumulátor, nagyobb tartály és új műanyag alkatrészek), ennek a modellnek a fő innovációja az innovatív elektronikus kulcs, amely a béta vadonatúj funkciója.

      • Elektronikus kulcs: mágneses “kill-switch” típusú kulcs. A készülék abszolút innovációt jelent mind a Beta, mind az egész enduro világ számára.
        Az új elektronikus kulcs egy olyan biztonsági rendszer, amely egyszerre látja el a lopásgátló eszköz, valamint a motorkerékpár és a motoros védelmének funkcióját, és a Betamotor (EP3064405B1) által bejegyzett kizárólagos európai szabadalom.
        Két részből áll: az egyik a jármű kormányához rögzítve marad, a másik pedig mágneses (a motoros csuklópánttal viselheti), amelyet a mechanizmus aktiválásához leválasztanak.
      • Lopásgátló funkció: az autóiparhoz hasonlóan a készülék kizárja a motor indításának lehetőségét lekapcsoláskor, köszönhetően a kódolásnak, amely egyedülálló módon illeszkedik a motorkerékpár kulcsához, megakadályozva a jármű lopását, ha felügyelet nélkül hagyják. Ez most először csak a kormányzáron túli védelmet biztosít.
      • Nagyobb biztonság a vezető és a motorkerékpár számára: a “Kill-Switch” készülékhez hasonló funkcióval a motorkerékpár kikapcsol, amikor a motoros csuklójához csatlakoztatott mágneses érintkezési pont és a motorkerékpár kormánya lekapcsolódik. A kerékpár leállítása megakadályozza a motor károsodását esés esetén, és nagyobb biztonságot nyújt a motoros számára, ha elveszíti uralmát a jármű felett, vagy ha a kerékpár nyitott fojtószeleppel a földön van.
        Nagyobb védelem a kerékpár és a versenyző számára, egyetlen megoldásban, amelyet kizárólag a Betamotor fejlesztett ki.

      Ezenkívül a következő összetevők kapnak frissítést a 2024-es Xtrainerről:

      • Ülés: az ülést alkotó habszivacs geometriája és sűrűsége eltérő, hogy nagyobb kényelmet biztosítson a vezető számára, mint az RR kerékpárcsalád esetében. A nagyobb támasztófelület és az anyagok eltérő összetétele jelentősen növeli az Xtrainer kényelmét lovaglás közben.
      • Grafika: az új grafika a kerékpár nagyobb testvéreire emlékeztet. A jellegzetes
        béta pirosat valóban kontrasztos fekete-fehér elemek kísérik, amelyek folytonosságot mutatnak azzal a stílussal, amelyet a motor az előző MY újratervezésével kapott, de most még testreszabottabb, geometrikusabb és könnyebben felismerhető.

3 151 600 Ft

Kategóriák ,