RR 200 2T – MY24

A Rignano sull’Arno-alapú konstruktőr bemutatja az új MY24 RR motort, amely számos olyan tulajdonságot hordoz, amelyek elődjét verhetetlenné tették az elmúlt szezonban, de amelyet felülvizsgáltak a sorozatban bevezetett számos jelentős új funkcióval, valamint bizonyos motorméretekre jellemző egyéb fejlesztések, hogy megőrizzék az RR család egészének elsőbbségét.

Bővebb termékleírás

A Beta szoros együttműködésben dolgozott az enduro bajnokokkal, Brad Freemannel és Steve Holcombe-val, hogy számos apró fejlesztést fejlesszenek ki mind a hajtásláncon, mind a vázon/felfüggesztésen a MY 2024 RR 2-Stroke és 4 Stroke modellekhez , hogy megszilárdítsák a már amúgy is elismert jellemzőket. előző generáció. Mint mindig, a Beta mérnökeinek irányadó filozófiája az volt, hogy ne csak növeljék a márka motorjainak teljesítményét, hanem ezt a teljesítményt is elérhetőbbé tegyék. Tehát a nagy változtatások helyett ebben a modellévben egy sor fejlesztést kapott, amelyek célja az egyes modellek minden kiemelkedő tulajdonságának megszilárdítása.

A képet új grafikák teszik teljessé, amelyek kompromisszumok nélküli versenyzést kölcsönöznek a teljes sorozatnak.
Mint mindig, a sorozat 8 különböző modellből áll, mindegyiknek megvan a maga egyénisége, hogy a versenyzők nagyon változatos spektrumának igényeit kielégítse. Minden motoros számára megvan a tökéletes RR, de minden modellben közös az a képesség, hogy bizalmat kelt a felhasználóban, és valóban kifizetődő vezetési élményt kínál.

200 CC

A futómű felépítése és a motor a kisebbik testvéréből származik, rendkívül visszafogott súlyt és kiváló kezelhetőséget biztosítva, de határozottan nagyobb nyomatékkal és teljesítménnyel. Az olajbefecskendezés és az elektromos önindító teszi ezt a teljes kerékpárt, amely tökéletes az Enduro-rajongók számára.

A MY 2024 RR sorozathoz bevezetett frissítések az alábbiakban foglalhatók össze:

  • Ülés : az ülést alkotó hab eltérő geometriával és sűrűséggel rendelkezik, hogy nagyobb kényelmet biztosítson. A nagyobb támasztófelület és az anyagok eltérő összetétele most már sokkal kényelmesebb érintkezési pontot biztosít a motorosnak a kerékpárral.
  • Felfüggesztés : a felfüggesztés folyamatos finomítása mellett a Model Year 24 kerékpárok könnyebb villaburkolatokkal rendelkeznek, különösen a villarudak kapcsolódási területén. A köpeny különböző megmunkálását úgy tervezték, hogy szabályozott rugalmasságot biztosítson, ami a durva terepen is simább csillapítást eredményez, és ezáltal jelentősen javítja a kényelmet és az érzékenységet.
  • Fékek : az első fékrendszer a fékvezeték frissítését kapott. A zsinór védőköpenyét most jobban rögzíti a kettős krimpelés (felül és alul, korábban csak alul volt), így a fékvezeték védelme jobban bírja a rá nehezedő folyamatos igénybevételeket.
  • Radiátorok : a 250-es és 300-as kétütemű modellek, valamint a teljes négyütemű sorozat új, könnyebb és keményebb radiátorokat kapnak, amelyek felső részén formázott tartályok találhatók, hogy a kerékpár nagyobb kormányszöget érhessen el. Az új radiátorok, amelyek jobb hűtőfolyadék keringést biztosítanak a jármű jobb hűtése érdekében, több megerősítést tartalmaznak, és új, nem műanyag sapkával is fel vannak szerelve, amely keményebb és kevésbé van kitéve az esetleges ütéseknek.
  • Grafika : a 24-es Modell évfordulója megfordítja azt az egyszerű, alapvető megjelenést, amely az előző kerékpárt jellemezte. A teljesen új grafikák agresszív, geometrikus és modern megjelenést kölcsönöznek az erre a modellre jellemző klasszikus piros, fehér és fekete színek ügyes használatának köszönhetően, amely tökéletesen illeszkedik a vázhoz és a burkolatokhoz a jellegzetes béta piros színben.

3 684 000 Ft

Kategóriák ,