RR 50 2T Racing – MY24

A Beta hisz a motorosok új generációjában, amely a fiatalok álmait stílusos kétkerekű valósággá varázsolja generációkon keresztül, és most készen áll arra, hogy bemutatja a teljes 50 köbcentis, Enduro és Motard sorozatának új stílusát.

Modern, geometrikus és merész dizájn jellemzi az 50 köbcentis 2023-as modelleket. Egy stílus, ez a fiatal motorosok által nagyon kedvelt, különleges motort kereső, tetszetős megjelenésű, ugyanakkor egyszerű és elegáns, iskolai futáshoz és az első versenypályához is illeszthető stílus. .

Az új RR 50 2023 készen áll arra, hogy vidékről városba fusson, minden igényt kielégítve a rendelkezésre álló modellek széles választékának köszönhetően.

Bővebb termékleírás

RR 50 ENDURO
Az RR 50 Enduro a WEC-világbajnokságon a műszaki és esztétikai jellemzőkért versenyző nagyobb testvérei által ihletett RR 50 Enduro úgy született, hogy mindenféle terepen szembeszálljon, a szabadidős edzésektől a napi ingázásig.

Verziók:
RR Enduro – Színek: piros/fehér
RR Enduro Sport – Színek: piros / fehér
RR Enduro Racing – Szín: piros

FŐBB JELLEMZŐI

MOTOR

2 ütemű egyhengeres motor, 6 sebességes, folyadékhűtéses, olajkeverővel felszerelt (kivéve
az RR 50 Racing).
Új sebességváltó új kovácsolt villákkal a precízebb tengelykapcsolóért és még többért
reaktív és kielégítő vezetési stílus.
Új gázgőzvisszanyerő rendszer az Euro 5 előírásoknak megfelelően.
Új szűrődoboz. A jármű dizájnjának szerves része, úgy fejlesztették ki, hogy csökkentse a
zaj a jelenlegi szabályozás szerint. Még praktikusabb a gyorskioldó rendszerrel
a könnyebb karbantartás érdekében  akárcsak a versenymotorok.
ALVÁZ

Új, átdolgozott geometriájú alváz a jobb kezelhetőség és a fokozott mozgékonyság érdekében.
Új dizájn: tiszta versenystílus, amelyet a nagyobb RR 2T/4T ihletett. Minden vadonatúj:
tartály kialakítása, műanyagok (maszk, szállítószalag, oldallapok) és nyereg.
Műszaki polimerből készült hátsó segédkeret, amely tökéletesen integrálja az elektromos alkatrészeket,
a szűrődobozt és az acélkonzolokat. Organikus és modern dizájn, felnőtteknek készült.
Hosszabb lengőkar a nagyobb menetstabilitás és a jobb tapadás érdekében.
A lengéscsillapítók az Enduro változatok löketében felülvizsgálva
Új kipufogó: kompakt, versenyautó, igazi motorhoz méltó.
Új egyzáras rendszer. Csak egy kulcs a kormányzárhoz/gyújtáshoz, a tankhoz és a nyereghez. Több
kényelem és biztonság.
Új hátsó LED-es hátsó lámpa a jobb járműazonosítás érdekében.
Fékek: első Ø 260 mm, hátsó Ø 220 mm
Új 6,5 literes tank.
Új mikroöntvényes lábtámaszok a példátlan vezetési irányításért.
Lenyűgöző matricagrafika: egyedi stílus, amely nem marad észrevétlen.
KÜLÖNBSÉGEK A SZABVÁNYOS VÁLTOZATHOZ

Alumínium lengőkar.
Fejjel lefelé ø 41 mm állítható villa.
Kúp alakú, ø 28,5 mm-es kormány, keresztrúd nélkül.
Piros eloxált alumínium hangtompító.
Hátsó felfüggesztés progresszív emeléssel.
Hátsó lengéscsillapító gáztartállyal, állítható előtöltésben, kompresszióban és visszapattanásban.
Nincs ellensúlyozó tengely: kisebb a motor tehetetlensége a jobb versenyteljesítmény érdekében.
Dupla radiátor.
Alufelnik.
Nincs keverő, mint a versenymotorokban.
Piros alváz.
Kétdugattyús első féknyereg.
Fekete váltókar és fékpedál.
Alumínium lánckerék.
ELÉRHETŐSÉG: Azonnali szállítás

2 072 000 Ft

Kategóriák ,