X-Trainer 250 MY23

A béta elindítja az Xtrainer MY2023-at !
A modell korai sikere után a Beta most teljesen frissíti az Xtrainert mind formai, mind funkciói tekintetében, tovább bővítve a „Made in Rignano sull’Arno” legsokoldalúbb kerékpár felhasználási területét.
Az Xtrainer egy olyan kerékpár, amely a műszaki jellemzők, a teljesítmény, az ergonómia és a dizájn egyszerűen egyedi csomagját kínálja. A 2023-as modell újratervezése egy adag eleganciát és kecsességet oltott be egy olyan kerékpárhoz, amely minden, csak nem hétköznapi: valójában EXTRAordinary (Rendkívüli).

Bővebb termékleírás

Az egyedülálló tulajdonságoknak, például a kiváló vezethetőséget biztosító sima erőátvitelnek köszönhetően az új Xtrainer tökéletesen megfelel minden olyan versenyző igényeinek, akik nagy teljesítményű kerékpárt keresnek, amely mindenekelőtt könnyű és használható, lehetővé téve a motoros számára, hogy könnyen megbirkózzanak bármilyen helyzetet. A triállovaglás világa által ihletett Xtrainer könnyedén alkalmazkodik számos lovaglási körülményhez. Legyen szó amatőrről, aki az első kerékpárját keresi, egy gyakorlott endurós, aki kevésbé fárasztó és kihívásokkal teli kerékpárt keres, vagy egy szakértő versenyző, aki extrém enduro társat szeretne, az Xtrainer az ideális megoldás. A kerékpár minden helyzetben használhatósága lehetővé teszi, hogy a motoros csak a motorozásra összpontosítson, és úgy élvezze a terepfutás világát, ahogyan az lenni szokott.
A teljes méretű Enduro kerékpárokhoz képest alacsonyabb ülésmagassággal, keskeny középső részével, minőségi felfüggesztésével és a könnyű használatot szolgáló fékcsomaggal az Xtrainer minden versenyző arcára mosolyt csal. A 250 vagy 300-as kétütemű motorok nyomatéka nagyobb magabiztosságot biztosít minden képzettségi szintű versenyző számára, egyedülálló teljesítménnyel, amely alkalmas szűk és technikás pályákra. Egyszerű összetevőkből álló recept, amelyeket ügyesen kevernek össze, hogy rendkívüli eredményt kapjanak .

Ennek a tökéletes receptnek az elemei a következőkben foglalhatók össze:

    • Könnyebb súly: mindössze 99 kg egy rendkívül mozgékony és intuitív kerékpárhoz, még kezdők számára is;
    • Ülésmagasság: 20 mm-rel csökkentve az RR sorozathoz képest, nagyobb magabiztosságot és biztonságot nyújt technikai vezetési körülmények között;
    • Fékek: Nissin, elöl 260 mm-es, hátul 240 mm-es tárcsákkal;
    • Villa és szimpla lengéscsillapító : R16V 43 mm-es villacsövekkel elöl és progresszív rudazattal hátul. A felfüggesztés a menetkörülmények alapján állítható, beleértve az állítható rugóelőfeszítést és a villa visszapattanását, míg a lengéscsillapítás a rugó előfeszítése, összenyomása és visszapattanása tekintetében állítható;
    • Erőátvitel: engedelmes és lineáris, a könnyebb lovaglás érdekében;
    • Beta Progressive Valve: a Beta Progressive kipufogószelepet a motoros kívülről is beállíthatja, hogy beállítsa a motor teljes teljesítményét;
    • Térképkapcsoló eszköz kormánygombbal: két pozíció a motor teljesítményének a körülményekhez (nedves vagy száraz) való beállításához;
    • Olajbefecskendezés: az ülés alatt található (egy gombnyomással könnyen nyitható), így nincs szükség olaj-üzemanyag előkeverésre;
    • Lágy abroncsok: lágy keverékük és agresszív kialakításuk a legtöbb körülmény között tapadást biztosít. Merevebb oldalfallal kombinálva ezek az abroncsok további könnyedséget biztosítanak a legkeményebb terepen való vezetésnél;
    • Hűtőventilátor: bár a folyadékhűtéses kétütemű motor jó hűtést biztosít, az Xtrainer alapfelszereltségeként ventilátor található, hogy a motor mindig az ideális működési hőmérsékletet tartsa, még lassabb utakon is;
    • Elektromos indító: precíz és megbízható, elengedhetetlen a kerékpár újraindításához trükkös helyzetekben;
    • Motor és tengelykapcsoló: az RR-ből származik, az erőleadást úgy tervezték, hogy megfeleljen az Xtrainer jellemzőinek. A membrános tengelykapcsolónak három fokozata van a kar húzásának és fokozatosságának beállításához.

    Egyéb funkciók, amelyek kizárólag az új Xtrainer My2023-on találhatók:

    • Hátsó segédváz: az új hátsó segédváz kialakítása immár az RR modellhez hasonló, és frissített oldalpaneleket kínál, amelyek keskenyen tartják a kerékpárt, ugyanakkor javítják a megjelenést;
    • Szívórendszer: az újratervezett hátsó segédkeret új légszűrődobozt tett lehetővé, amely lehetővé teszi a motor levegőáramlásának növelését, hogy javítsa az általános fojtószelep reakciót. A szűrődobozon végzett munka kihatással volt a kiszállításra, növelve a motor nagyvonalúságát alacsony fordulatszámon (nyomaték), miközben csökkenti a szívó zajt, ezáltal növelve a vezetési kényelem szintjét;
    • Akkumulátor: az akkumulátor immár lítium, könnyebb és nagyobb teljesítményű, mint elődje;
    • Üzemanyagtartály: az üzemanyagtartály mérete 8,8 literre nőtt a kerékpár szélességének feláldozása nélkül. Most áttetsző színben, így az üzemanyagszint könnyen nyomon követhető;
    • Műanyagok: az új tartályt új tartálypanelek szegélyezik, amelyek tökéletesen illeszkednek az általános új dizájnba. Innovatív, egyszerű, modern és kifinomult, az Xtrainer megjelenése a váz kialakítása mellett olyan jellegzetes megjelenést kölcsönöz a versenyzőnek, mint a piacon egyetlen Enduro modell sem;
    • Grafika: a kerékpár dizájnját az RR modellekhez hasonló új grafikák egészítik ki, amelyek a jellegzetes béta vöröset domináns módon biztosítják.

3 151 600 Ft

Kategóriák ,