RX 300 2T MY 2024

A Beta projektje, amely a lovagolhatóság horizontját tágítja, új dimenzióba lép – a motokrosszba! Ez az első modern motocross kerékpár, amelyet az olasz gyártó épített az 1980-as évek eleje óta, és az első esélyt jelenti Európában a rajongók számára, hogy Beta Motocross kerékpárral közlekedjenek, miután három évvel ezelőtt debütált az MXGP világbajnokságon.
Beta RX 300 2T-ről beszélünk, a vezethetőség új határáról az MX világában.

Bővebb termékleírás

Mit jelent a vezethetőség a béta számára? Ez azt jelenti, hogy a béta kerékpár minden versenyzője egyszerre könnyen vezethető, mégis nagy teljesítményű kerékpárral rendelkezik, csúcsteljesítményű, mégis barátságos, szórakoztató és soha nem túl igényes. Ma először a Beta ezt a koncepciót a modern motokrosszba viszi.
A 300 RX teljesen új az európai piacon, bár sokan már tudnak róla, legalábbis a márka puristái, akik láthatták az amerikai piacról ellopott néhány felvételen.

Az RX 300 2T egy olyan kerékpár, amelyet exkluzív motocross kerékpárként dobtak piacra az amerikai piacon 2021-ben. Ennek a projektnek a sikere, amelyet az MXGP világbajnokság versenyterületén a 450 4T-vel felhalmozott egyre növekvő tapasztalat segített, arra késztette a toszkán márkát, hogy megnyissa a fojtószelepet a kerékpár evolúcióján, amely ma teljes értékű motocross kerékpárként van konfigurálvaEz a korlátozott példányszámú modell először készül az Egyesült Államokon kívül, így az RX 300 2T egyedülálló lehetőség arra, hogy a motorkerékpár első európai változatát hozzáadja garázsához, egy olyan modellt, amely a Beta számára a motokrossz piacra való visszatérést jelzi, és amely megnyitja az utat a hamarosan érkező, teljesen új járművek számára.

Az RX 300 2T a maga műfajában egyedülálló motorkerékpár, az erő és az irányíthatóság tökéletes kombinációja, ezért egy olyan jármű, amely versenyszellemmel született, mivel a versenypályának szentelték. Még mindig a Betamotor családra jellemző könnyű használatot jellemzi, azonban teljes mértékben a kompromisszumok nélküli szórakozásra összpontosít.

A vadonatúj RX 300-at azoknak a motorosoknak terveztük, akik olyan stílust és teljesítményt keresnek, amely csak az olasz Betából származhat. A kipufogódobból származó “gyári kerékpár hang” megkülönbözteti ezt a modellt a pálya többi márkájától. Sok béta mérnök motokrossz háttérrel rendelkezik, ami lehetővé teszi számukra, hogy gyakorolják tehetségüket.

Motor: Az RX 300 motorja magas szintű teljesítményt nyújt, különösen a közép- és felső tartományban, mégis kiváló nyomatékot biztosít, így élvezetesen progresszív vezetést kínál, amely mindig kézben tartható, és minden helyzetben a tanulékonyság koncepciójára összpontosít.

Az RX 300 2 Strokes fő jellemzői a következők:

  • Dugattyú: kétgyűrűs kialakítás és tökéletesen illeszkedik az RX hengernyíláshoz.
  • Karburátor: Keihin PWK 38 mm.
  • Dedikált gyújtógyertya: NGK BR8ECM.
  • Főtengely: ezt az alkatrészt csökkentett átmérővel könnyítették meg, az RX-hez tartozó motorházzal házasítva, hogy nagyobb motorfordulatszámon gyorsabb gyorsulást biztosítson.
  • Kipufogószelep: állítható szelep, amely drasztikus mértékben változtatja meg a teljesítményleadást, így minden képességű motoros számára hangolható képességet biztosít.
  • Rövid hangtompító: a teljesítmény elősegítése közepes-magas motorfordulatszámon.
  • Hidraulikus tengelykapcsoló membránrugóval: zökkenőmentes működést, könnyű húzást és túlmelegedés ellen áll. A tengelykapcsoló rugó-előfeszítése három helyzetbe állítható, ami megváltoztatja a tengelykapcsoló előrehaladását. a tengelykapcsoló fedelén belül egy külön gyűrű beállításával.
  • Hűtővezetékek: nagy teljesítményű modellek kék szilikonból.
  • MAP kapcsoló: két pozíció, amely két különböző motorteljesítményt biztosít a vezető számára. Ez a rendszer független az állítható teljesítményszeleptől, amely elképesztő mennyiségű motorteljesítmény-állíthatóságot biztosít a versenyző számára.
  • Kipufogó: speciális lemezelt kipufogó a gyönyörű megjelenés és az alacsony karbantartás érdekében minden motor után.

A jármű alvázkeretét illetően:

Villás és sokkoló: Kayaba (KYB). Ez a felfüggesztési csomag kizárólag az RX modellhez érhető el. A béta mérnökei szorosan együttműködtek a Kayabával, hogy kifejlesszék a tökéletes beállításokat a teljes RX modell geometriája alapján. A cél az volt, hogy egy olyan csomagot biztosítsunk, amely elég merev a nagy slágerekhez, mégis rugalmas és puha a sok motokrossz pálya által kifejlesztett szelet felett.

kerekek elöl 21″, hátul 19colosak, 80/100-21 és 120/80-19 Michelin Starcross 6 gumikkal, míg a fékrendszer a Nissin motorja lebegő féknyergekkel és elöl 260 mm-es, hátul 240 mm-es tárcsával.

Elektromos indítás: egy gombnyomásra életre kel, a lítium akkumulátor könnyű súlyához párosítva barátai irigykedve indítják el 2 ütemüket.

A modell specifikációinak kerekítése:

Az elektromos alkatrészek, beleértve a fő kábelköteget is, minimálisak a súlycsökkentés érdekében. Az indítógomb és a vészleállító kapcsolók kormányra vannak szerelve.

Ezután van néhány speciális alkatrész, amely javítja a kerékpár felszereltségi szintjét:
– Láncfeszítők piros Ergal ötvözetből
– Kék eloxált Excel felnik
– Piros láncvezető
– Piros eloxált kettős anyagú lánckerék
– Black Ergal könnyűfém lábtartók acélcsapokkal
– Kézvédők

A csomagot vadonatúj grafika teszi teljessé, tipikus versenyszínekkel, hogy a Beta termékcsalád egyedi modellje kitűnjön a tömegből.
Minden RX 300 motoros stílusú állvánnyal lesz ellátva.

Elérhetőség: június

3 756 000 Ft

Kategóriák ,