Evo 80 Senior MY23

A Beta bemutatja az új EVO MY 2023-at .

A TR, ZERO, TECHNO, REV és újabban az EVO modellekkel a Beta 1979 óta mércéül szolgált a triálok világában, amikor is bemutatta TR 50-ét a milánói motorkiállításon. Negyven év evolúció után, nagyszerű versenyzők történelmével és a legmagasabb Trials bajnoki osztályok győzelmével, nem is beszélve a felhasználók elégedettségéről, akik nem profi minőségben közlekednek világszerte, megszületett az EVO. minden idők legnagyobb teljesítményű béta próbaverziója. Egy ihletett projekt, amely a vázzal, a motorral, a grafikával és az elektronikával kapcsolatos összes későbbi újításnak köszönhetően különösen sikeresnek bizonyult az olasz gyártó számára.

Bővebb termékleírás

Az EVO MY 2023 esetében a Beta úgy döntött, hogy mind funkcionálisan, mind esztétikailag továbbfejleszti modelljeit, a legradikálisabb motorfrissítéseket fenntartva a premier modell számára. Minden olyan módosítás, amelyet azért vezetnek be, hogy a folyamatosan fejlődő fogyasztók elégedettségét az ízlések és a vezetési stílusok változásával párhuzamosan alkalmazzák, és hogy megerősítsék azt a funkcionalitást és megbízhatóságot, amellyel a modellek mindig is kitűntek.
A 2023-as frissítés megerősíti azt a folyamatos elkötelezettséget, amelyet a Beta tanúsít a kísérleti arénában, amely tudományág alapvető fontosságú a toszkán márka számára. A prémium komponensek sorozatának bevezetése rávilágít a végcélra, amely az, hogy minden új generációs trial versenyző teljes mértékben élvezhesse az EVO képességeit, akár versenyen, akár terepen.
Az EVO termékcsalád az egyik legkiterjedtebb ebben az osztályban, és továbbra is összesen hat különböző modellt kínál, amelyek mindegyike saját karakterrel rendelkezik, és minden motoros igényeit kielégíti, növelve ezzel az élvezet lehetőségét és szintjét.

Vessünk egy pillantást az új modellév innovációs jellemzőire.
A teljes kínálatban bemutatott új funkciók a következők:

  • Hűtőrács: teljesen újratervezve. A radiátor felé irányított légáramlás optimalizálása mellett nagyobb védőfelülettel is büszkélkedhet a sapka és a radiátortest területén, hogy megakadályozza, hogy ezek az alkatrészek megsérüljenek ágakkal, kövekkel vagy leeséskor.
  • Tartályfedél: új dizájnnal. A forma jobban beborítja a keretet, és lehetővé teszi az összes kábelvezetés lefedését a tiszta és rendezettebb megjelenés érdekében. És ez az új forma hatékonyan tartalmazza a leképezési kapcsolót is. Az EVO két különböző motortérkép közül választhat, amelyeket a motoros a tankfedélen található kényelmes gombbal választhat ki. Ezen a helyen a gomb könnyen elérhető, miközben védelmet nyújt az ütések és a véletlen működtetés ellen, míg a LED-es jelzőfény segítségével a motoros azonnal azonosítja, melyik térkép van éppen használatban.
  • Grafika: a kerékpár megjelenését és teljesítményét egyformán kiemeli a legújabb EVO frissítés. A geometrikus grafika és az új eloxált alumínium lengőkar elegánsan természetes megjelenést biztosít, amely a verseny világára emlékeztet. A váz jellegzetes béta vörösre van festve, hogy kiemelje a hidroformázott alumínium szerkezet szépségét, amely az EVO jellegzetes jellemzője. A szűrődoboz most ismét fekete, de funkcionálisan ugyanaz marad, mint a dedikált TwinAir habszűrő. A villahüvelyek immár jellegzetes béta-piros színűek.
  • Domino markolat: a maximális mozgásszabadság elérése a kerékpáron azt is jelenti, hogy stabil és kényelmes kapaszkodók vannak a járműben. Az új, Béta által testreszabott Domino markolat kényelmet és tartást biztosít, így a motoros soha nem veszíti el a kapcsolatot a kormányrúddal. A fekete karok kiemelik a kifinomult megjelenést.
  • Új lengési kalibráció:az EVO lengéscsillapítók minden olyan beállítást tartalmaznak, amelyre a versenyzőnek szüksége van a kerékpár személyre szabásához és az ideális beállítás megtalálásához, de a vezethetőség javítása érdekében a Betamotor technikusai tapasztalataikat felhasználva egy sor beállítási frissítést hajtottak végre a progresszivitás fokozása érdekében. , válaszkészség és csillapítás. Ami a villát illeti, a két oszlopban lévő olaj beállításait és mennyiségét felülvizsgálták, hogy fokozzák a progresszív reakciót a legszélsőségesebb leesések során. Ez azt jelenti, hogy az EVO aszimmetrikus villával van felszerelve, a bal és a jobb oldali támaszok mind funkcionálisan, mind belső térfogatban eltérőek. A bal oldalon állítható rugóhosszúság a menetmagasság beállításához, míg a villa hidraulikus funkciói a jobb oldali állványon állíthatók be, az előlap csillapítási viselkedésének és reakciókészségének testreszabásához. Különböző, kifejezetten a bal és a jobb oldali oszlopokhoz kalibrált olajmennyiségek használatával javult a villa progresszívsége és az érzés átvitelének pontossága a motoros számára. Ami a sokkot illeti, és a kerékpár felkészültségének javítása érdekében a Beta dolgozott a beállításon, fokozva a reakcióképességet a visszapattanási fázisban. Ez lehetővé teszi az EVO számára, hogy nagyobb könnyedséget biztosítson a motoros számára, különösen akkor, amikor az akadályok között „pattanva” mozog. A béta dolgozott a beállításon, növelve a reaktivitást a visszapattanási fázisban. Ez lehetővé teszi az EVO számára, hogy nagyobb könnyedséget biztosítson a motoros számára, különösen akkor, amikor az akadályok között „pattanva” mozog. A béta dolgozott a beállításon, növelve a reaktivitást a visszapattanási fázisban. Ez lehetővé teszi az EVO számára, hogy nagyobb könnyedséget biztosítson a motoros számára, különösen akkor, amikor az akadályok között „pattanva” mozog.
  • Gumiabroncsok: A Michelin Trial Light elöl és a Michelin Trial X-Light Competition hátul a professzionális motorosok választása, és most az MY23-mal minden EVO-tulajdonos számára, akik megtapasztalják a fokozott tapadást ezzel a rendkívül könnyű abronccsal. amely tökéletesen illeszkedik a Beta kerékpárokra jellemző precizitáshoz és kezelhetőséghez.

EVO 80 2STR SENIOR
Az Evo 80 ideális kerékpár az újoncok számára. A Junior változat messze a legkönnyebben használható kerékpár fiatal versenyzők számára, akik először ülnek belső égésű motoros triálkerékpár nyergébe. A Senior változat viszont egy köztes lépés a kisebb motor és a nagyobb, 125-ös modell között, ugyanazt a kerékméretet osztja meg az utóbbival, miközben megőrzi a 80 köbcentis motor intuitív kezelhetőségét.

1 952 800 Ft

Kategóriák ,