EVO 300 2T Factory – MY23

Megérkeztek a 2023-as EVO Factory modellek! Ezeket a prémium modelleket a legjobb alkatrészekből gyártják a Beta olaszországi gyárában, és a próba EVOlution következő szintjét képviselik . Az EVO Factory modellek ugyanazt az alapplatformot használnak, mint a normál EVO-k, valamint egy sor frissítést mind a váz, mind a motor oldalán, így a versenyzők számára semmihez sem hasonlítható versenymodell érhető el, és készen áll az EVO Factory trial kerékpárversenyre. Az EVO Factory modelljeit korlátozott számban gyártják, amelyek exkluzivitást és teljesítményt biztosítanak.

Bővebb termékleírás

A 2023-as modellek legfontosabb jellemzői a következők:

MOTOR

2-ütemű
A gyári és a standard változattal felszerelt motorok közötti különbségek az alábbiak:

  • Frissített henger és fej: A szabványos 2023-as EVO modellekhez hasonlóan a 125-ös és 200-as kivételével minden EVO Factory 2-ütemű motorméret megkapja az új főtengelyt és a hajtórudat (1,5 mm-rel kevesebb, 116-nál a 114,5 mm-hez képest). A furat és a löket változatlan marad. A hengert és annak égésterét úgy módosították, hogy növeljék a kompressziós arányt. Új forgattyúházak kerültek bevezetésre, amelyek különböző belső térfogatokat tartalmaznak, hogy összhangban legyenek az új főtengellyel, hengerrel és hengerfejjel, amelyek mindegyike nagyobb teljesítményt biztosít a standard EVO modellekhez képest.
  • Magnézium forgattyúház fekete felülettel : szemet gyönyörködtető megjelenést kölcsönöz, miközben 1 kilogrammal csökkenti a súlyt, ami javítja a kerékpár mozgékonyságát.
  • Profilozott tengelykapcsoló tárcsák: Speciális acéllemezek, amelyek hozzáadott ajakkal rendelkeznek, amely csökkenti a tengelykapcsoló lemez hajlását, miközben jobb teljesítményt biztosít extrém körülmények között.
  • Fekete eloxált motorolaj dugó
  • Motor feltérképezése: Úgy módosították, hogy a motor új alkatrészeit a gyújtási görbével illessze, hogy egyenletes, mégis erőteljes teljesítményt biztosítson, amikor szükséges.
  • Kipufogó: A 2023-as EVO Factory modell a tavalyi modellhez képest egy titán fejléc hozzáadásával, hővédő pajzsgal bővült. Ez az új titán fejrész növeli a teljesítményt a szabványos változathoz képest, miközben csökkenti a kerékpár összsúlyát is (csak a 125 cm3-es modellen a kúpos hengercsatlakozó karima). A 2023-as EVO-modelleken először bemutatott hővédő pajzs a gyári modelleken is bemutatásra kerül, hogy segítsen megvédeni a motoros lábát a hőtől, és védi a kipufogót is.

KERET ÉS FELFÜGGESZTÉS

Az új Evo Factory My 2023 vázát, felfüggesztését és kialakítását tekintve a következőkben tér el a standard verziótól:

    • Új arany első villa: a 2023-as EVO Factory új arany első villacsövekkel van felszerelve, amelyek esztétikai és funkcionális előnyöket is biztosítanak a modellnek. Az új belső szelepbeállítások jobb olajáramlást biztosítanak, ezt kombinálva egy új belső csillapítási rendszerrel, amely csökkenti a keménységet a nagy akadályok leszállásakor. Ez az új lengéscsillapító rendszer a villát is magasabban tartja löketében, miközben leereszkedik, hogy jobb irányítást, nagyobb alátámasztást és nagyobb csillapítási képességet biztosítson a motoros számára jelentős magasságból történő leszálláskor.
    • Hátsó lengéscsillapító: A lengéscsillapító szelepet is megújították, hogy tökéletes egyensúlyban legyen az első villával.
    • Progresszív hátsó felfüggesztés: a hátsó felfüggesztés szerkezete progresszívebb, hogy nagyobb tapadást biztosítson, és kiváló tapadást biztosítson a motoros számára, megkönnyítse a kerekezést, és segít leküzdeni a nagy akadályokat.
    • Háromszoros bilincsek: Alumínium tuskóból megmunkálva, feketére eloxált felülettel, nagyobb merevséget és kis súlycsökkentést biztosítva. Előre-hátra állítható kormányrögzítőkkel is rendelkeznek, amelyek bármilyen magasságú lovas számára alkalmasak, hogy tetszés szerint állíthassák be a kerékpárt.
    • Nyílászáró kapcsoló: a kompromisszumok nélküli biztonságért kerékpározás közben.
    • Láncbeállítók, kormányvégdugók és lábtartók fekete eloxált felülettel: a lábtartók tartós, könnyű alkatrészek, csúszásmentes acélcsapokkal a maximális tapadás érdekében.
    • Piros szilikon radiátortömlők: jobb hűtési teljesítményt nyújtanak, miközben telivér versenyszerű megjelenést biztosítanak a kerékpárnak.
    • Galfer versenyféktárcsák: ezek a tárcsák maximális fékerőt biztosítanak, miközben rendkívül könnyűek. Ez hozzájárul a rugózatlan tömeg csökkentéséhez és maximalizálja a kerékpár vezethetőségét.
    • BrakTec fék- és tengelykapcsoló főhenger.
    • Hátsó féknyereg rezgéscsillapító rendszerrel a betétekhez: Csökkenti a fékcsikorgást.
    • Fekete Morad kerekek
    • Michelin X-light abroncsok: a páratlan tapadásért minden helyzetben.
    • Új grafika: a 2023-as EVO Factory stílusa megerősíti teljesítményét. A kerékpár hű marad a hivatalos csapatszínekhez, amelyek egyértelműen Beta Factory modellként azonosítják a kerékpárokat.

A következő elemek, amelyeket a 2023-as EVO standard modelleken vezettek be, és a 2023-as EVO Factory-ban is megtalálhatók:

  • Radiator Grill: a 2023-as EVO-n bemutatott, teljesen újratervezett alkatrész a gyári modellre is fel van szerelve. Amellett, hogy optimalizálja a hűtőre irányított levegőáramlást, az új hűtőrács nagyobb védőfelülettel büszkélkedhet a sapkában és a hűtőtestben, amely megakadályozza, hogy ezek az alkatrészek megsérüljenek ágakkal, kövekkel való érintkezéskor vagy leeséskor. .
  • Béta-testre szabott Domino markolat: gondoskodik a kényelemről és a tartásról, hogy a motoros soha ne veszítse el a kapcsolatot a kormányrúddal.
  • Tartályfedél: a 2023-as EVO standard modellen bevezetett új dizájnnal szorosabban illeszkedik a kerethez, és lehetővé teszi az összes kábelvezetés lefedését a tisztább megjelenés érdekében. Van beépített MAP kapcsoló is.

3 622 000 Ft

Kategóriák ,