RR 300 2T RACING – MY24

Lehet-e javítani egy világbajnoki győztes motor vázán, felfüggesztésén és teljesítményén? Nem könnyű, ha Steve Holcombe vagy Brad Freeman motorjairól van szó, de a Betamotor technikusai szeretik a kihívást, így a Racing 2024 modelleket két jelentős újítással egészítették ki, amelyek megduplázzák a vezethetőséget, az erőt és a szórakozást! A Beta zászlóshajó versenymotorja, az RR Racing 300 kétütemű valóban új, kettős gyújtógyertyás motorral rendelkezik, a többi RR Racing sorozat nagy része pedig új vázat kapott (a 125-ös és 200-as kivételével). De ez még nem minden, mert a 125-ös kétütemű is teljesen átdolgozott motort kap. A csomagot új grafika és magas szintű, versenyre kész alkatrészek teszik teljessé.

Bővebb termékleírás

Az RR Racing kerékpárok az Enduro RR modellek versenykész változatait képviselik, ezért a motor, a felfüggesztés, a váz és a felszereltség módosításaival különböznek tőlük, így ideálisak a pályán nyújtott legjobb teljesítményük eléréséhez. A 2024-es modellévben az új funkciók és innovációk kétségtelenül nagy hatást keltenek, és összhangban állnak e modellek építési filozófiájával, így mindenkinek lehetősége nyílik arra, hogy minimális erőfeszítéssel a lehető legtöbbet hozza ki az elérhető teljesítményből, így mindig a legjobbat tudja nyújtani. Ezért vessünk egy pillantást az összes új funkcióra és jellemzőre, amelyek megkülönböztetik a modelleket.

ÚJ FUNKCIÓK

Engine RR Racing 2Str 300
Brad Freeman többszörös világbajnoki címet nyert modelljének motorja nyomatékáról és lineáris teljesítményéről ismert az offroad tájon. Kiváló progresszív teljesítményt kínál a teljes tartományban, miközben szükség esetén csúcsteljesítményt nyújt. Az új, kettős gyújtógyertyás hengerfej bevezetésével ezek a jellemzők tovább javultak: a szállítás még lineárisabb, és bár a maximális teljesítmény nő, a jármű engedelmessége egyértelműen javult. Ezt az eredményt a két gyújtógyertyának köszönhetjük, amelyek számos előnnyel járnak:

-Az üzemanyag gyújtási pontjainak jobb elosztását kínálják az égéstérben, kisebb üzemanyag-fogyasztást biztosítanak, hatékonyabbá teszik a rendszert, és lényegesen alacsonyabb maradékanyagszintet érnek el, köszönhetően a nagyobb porlasztási stabilitásnak minden motorfordulatszámon. Ez simább szállítást jelent.
-A motor felhasználási köre tovább bővül, mivel nagyobb nyomaték és nagyobb teljesítmény is elérhető.
-A két gyújtógyertya teljesen különálló elektromos rendszerrel kezelhető. Ez azt jelenti, hogy ha az egyik gyújtógyertya elromlik, a motor továbbra is működni fog, bár kisebb hatékonysággal, ami lehetővé teszi a verseny vagy a terepen való részvételt.

Felfüggesztés
Ami a felfüggesztést illeti, a Kayaba villa és az egyszeres lengéscsillapító minden RR Race Edition modell alapfelszereltsége, míg a fő innováció az új váz:

  • Keret : az összes új RR Racing My 2024 modell (a 125 és 200 kivételével) teljesen új vázzal rendelkezik. A kormánycső betétei nagyobb keresztmetszetűek, mint a múltban (1 cm), azért vezették be, hogy nagyobb merevséget biztosítsanak a kerékpárnak és csökkentsék a teljes hajlékonyságot. A menet szempontjából ez nagyobb pontosságot jelent a kanyarokban való behajtáskor és a kanyarokban, ahol a nagyobb merevség lehetővé teszi a kerékpár nyomtartásának javítását valódi és közvetlenebb reakcióval. Ez a fő módosítás, amelyet a hivatalos csapat már sikeresen használt a versenyeken, számos adaptációt hoz magával a tartókban, a motortartókban és így tovább, amelyek az új vázkarakterisztikát támogatják
    . A fenti módosításokon kívül a lábtartók és a hátsó fékhenger tartó is módosult. Pontosabban, a lábtartók alul keskenyebbek, hogy megakadályozzák a talajjal való érintkezést mély nyomokban. A fékhenger-tartót viszont úgy alakították át, hogy helyet kapjon az új Nissin fékhenger.
  • Nissin : az új váz immár új, nagyobb teljesítményű Nissin fékhenger elhelyezésére is alkalmas. Ez az alkatrész előrelépést jelent az előző modellhez képest, és a külső felépítéséhez hasonlóan nagyobb fékerővel és jobb modulációs képességével tűnik ki (a 125 és 200 kivételével). Az RR Racing My 2024-en bemutatott új funkciók csomagját a magas szintű felszereltség és a pontos jellemzők teszik teljessé, amelyek megkülönböztetik ezeket a modelleket az RR-től.
  • 48 mm-es Kayaba (KYB) AOS zárt kazettás villa : Az eloxált belső részek és az anyagokhoz alkalmazott kezelések minimalizálják a csúszási súrlódást, míg az állítható kompresszió és visszapattanó csillapítás lehetővé teszi, hogy minden versenyző megtalálja a beállítás tökéletes testreszabását. A Betamotor mérnökei újrakalibrálták az alkatrészt, hogy az optimálisan működjön az új vázkarakterisztikával.
  • Kayaba (KYB) C46 hátsó lengéscsillapító : A KYB lengéscsillapító aranystandardnak tekinthető a versenysportban a terep egyenetlenségeit, a járműre átadott vonóerő szintjét és a teljesítmény egyenletességét tekintve még a versenyeken is. különösen nagy igénybevétel esetén, hidraulikus beállítása pedig teljes mértékben testreszabható a külső kompresszió (nagy és alacsony sebesség) és a visszapattanás beállításával.

Olajkeverék Az RR Racing 2Str MY 2024
család modelljeinél a Beta úgy döntött, hogy kitart amellett, hogy felhagy az automata keverővel, így Racing kerékpárjai továbbra is mércét állítanak a könnyedség és ennek eredményeként a mozgékonyság terén. Az RR Racing kétütemű motorkerékpárokat ezért olaj/benzin előkeverékkel kell megtölteni – ez a jellemző kiemeli ennek a változatnak a telivér verseny jellegét. Ezek a kerékpárok továbbra is felszerelhetők utángyártott olajkeverővel, amely a Beta Factory tartozékaként kapható. Alkatrész katalógus.

Verseny alkatrészek

      • Gyorskioldású első tengely : azonnal felismerhető a vörös eloxált ötvözet kioldó karjáról, ez az alkatrész döntő fontosságú, hogy értékes másodperceket takarítson meg egy versenyen, amikor abroncsot kell cserélnie.
      • Megerősített kézvédők/erős> : a Betamotor által házon belül tervezett és gyártott új kézvédők kétkomponensű, piros és kék színű anyagformával rendelkeznek, amely nemcsak versenyszerű megjelenést kölcsönöz a kerékpárnak, hanem különösen strapabíróvá is teszi őket. még a legdurvább terepen is
        .
      • Ergal ötvözetből készült lábtartók : a maximális irányítás és a kerékpárral való érintkezés elkerülése érdekében az RR Racing modellek fekete ergal lábtartókkal vannak felszerelve acélcsapokkal, amelyek nagy érintkezési felülettel rendelkeznek.
      • Hátsó lánckerék eloxált alumínium maggal és acél fogazattal a ZF SPROCKETS-től : csúcsminőségű teljesítmény, könnyedség és szilárdság – tökéletes keveréke mindazoknak a tulajdonságoknak, amelyekkel bármely versenyalkatrésznek rendelkeznie kell.
      • Dedikált piros és kék versenyülés : csúszásmentes felső borítással és irattartó zsebbel a páratlan fogásért, kényelemért és praktikumért.
      • Eloxált fekete váltókar és hátsó fékpedál.
      • Sebességváltó olajbetöltő sapka, motorolaj betöltő sapka és olajszűrő sapka eloxált vörös alumínium.
      • Láncfeszítők piros ergal ötvözetből.
      • Új Racing grafika és piros és kék kerékmatricák.

Elérhetőség: október.

4 186 000 Ft

Kategóriák ,