RR 390 4T EFI – MY23

Az 1990-es évek híres dalát idézve semmi sem foglalja jobban össze a Beta család legújabb tagját, mint az „egyszerűen a legjobb, jobb, mint az összes többi…” szavak. Miközben a világ újra felfedezi az alapvető funkcionalitás értékeit, a Betamotor továbbra is lenyűgöző motorsport-győzelmek hullámát lovagolja meg, és a 2022-es Enduro Világbajnokságon ismét hivatalban lévő bajnokként indult. Ebben a kontextusban mutatja be a Rignano sull’Arno-i konstruktőr az új MY23 RR motort, amely számos olyan tulajdonságot hordoz, amelyek az előző szezonban verhetetlenné tették elődjét, de amelyet számos jelentős újdonsággal módosítottak. a sorozatban bevezették, valamint bizonyos motorméretekre jellemző egyéb fejlesztéseket, hogy megőrizzék az RR család egészének megdönthetetlen fölényét.

Bővebb termékleírás

A Beta szoros együttműködésben dolgozott az enduro bajnokokkal, Brad Freemannel és Steve Holcombe-val, hogy új megoldásokat dolgozzon ki a MY 2023 RR 2 Str és 4 Str modellek hajtásláncára és vázára/felfüggesztésére vonatkozóan, hogy megszilárdítsa a már korábban is elismert jellemzőket. az előző generáció. Mint mindig, a Rignano sull’Arno mérnökeinek irányadó filozófiája az volt, hogy ne csak növeljék a márka motorjainak teljesítményét, hanem az is, hogy ezt a teljesítményt még elérhetőbbé tegyék. Tehát a nagy változtatások helyett ebben a modellévben egy sor fejlesztést kapott, amelyek célja az egyes modellek minden kiemelkedő tulajdonságának megszilárdítása. A képet egy új, teljesen piros színséma és az új műanyagok teszik teljessé, a korábbinál lineárisabb, lényegesebb és letisztultabb dizájnnal, ami még minimalistabb megjelenést kölcsönöz az RR-nek.
Mint mindig, a sorozat 8 különböző modellből áll, mindegyiknek megvan a maga egyénisége, hogy a versenyzők nagyon változatos spektrumának igényeit kielégítse. Minden motoros számára megvan a tökéletes RR, de minden modellben közös az a képesség, hogy bizalmat kelt a felhasználóban, és valóban kifizetődő vezetési élményt kínál.

Felfüggesztések: A Beta soha nem hagyja abba kerékpárjai vázának és felfüggesztésének csiszolását. A még élesebb és tisztább motoros visszajelzések érdekében a Betamotor mérnökei átdolgozták az RR család 2023-as modellévének első villáját – az előző generációhoz hasonlóan ZF alkatrészt. Mindenekelőtt a villadugattyú körüli olajjáratok geometriáját módosították, hogy teljesen kiküszöböljék a fojtóhatásokat, és biztosítsák a kifogástalanul sima lengéscsillapítást a teljes út során. A szabadabb áramlású olajvisszavezető járatok kialakításával ez a fejlesztés még nagyobb lehetőségeket nyit meg a villa beállításához, mivel az olajáramlás minden szerkezeti akadályának kiküszöbölése azt jelenti, hogy a legkisebb beállítási változtatás is érezhető eredményt hoz. Ez jobb vezetési kényelmet és hatékonyabb villatámasztást eredményez a lengéscsillapító kezdeti mozgása során. Ezért a kerékpár még durva terepviszonyok között is megőrizhető és irányítható marad.

Hűtőburkolatok a tartályon : az egyik változás az előző generációhoz képest, amely mind a stílusra, mind a funkcióra hatással van, az RR sorozat új radiátorburkolatainak átdolgozott formája. Az új burkolatok a korábbiaknál keskenyebbek, hogy nagyobb mozgásszabadságot biztosítsanak a versenyzőnek, különösen akkor, ha motocross stílusú kanyarban kanyarodik a motorral élesen a kanyarba dőlve és előrenyújtott belső lábbal. A korábbinál ergonomikusabb formájú burkolatok lehetővé teszik, hogy a motoros kényelmes pozíciót vegyen fel a nyeregben, miközben a kerékpárt szilárdan a lábak közé szorítja a még jobb visszajelzés érdekében. A karcsúbb új burkolatok szintén hozzájárulnak a kerékpár átdolgozott, egyszerű és alapvető új megjelenéséhez.

Grafika : minden modell új, teljesen vörös színsémával rendelkezik. A grafika stílusa a korábbinál minimalistább, merész, világosan meghatározott formákkal és letisztultabb, modernebb vonalakkal, amelyek kiemelik a kerékpár izmos formáját, és zökkenőmentesen kapcsolják össze az új burkolatokat a többi elemmel.

Kipörgésgátló : A 4 Str sorozat legjelentősebb újdonsága a kipörgésgátló bevezetése, amely tavaly debütált a Racing kínálatban. Annak érdekében, hogy modelljei teljesítményét minden helyzetben még jobban elérhetővé tegyék a motoros számára, mostantól minden 4 ütemű Beta Enduro modell kipörgésgátlóval büszkélkedhet. Az RR modellek kipörgésgátló funkcióját a motoros a kormánycső és az üzemanyagtartály közötti szokásos helyzetben lévő gombbal választhatja ki. A motoros bármikor és a rendelkezésre álló motortérképek bármelyikén kikapcsolhatja a kipörgésgátlót, miközben maga a funkció a két térképhez eltérően van kalibrálva, így a motoros 4 különböző elektronikus vezérlési konfiguráció közül választhat.

Kipufogófej : minden 4 ütemű modell új kipufogócsővel rendelkezik, hosszabb csőgeometriával, mint az előző generációban, javítva a motor reakcióját alacsony motorfordulatszámon, és növelve a nyomatékot középső fordulatszámon. Az eredmény a teljes fordulatszám-tartományban kezelhetőbb erőleadás, amely lehetővé teszi a motoros számára, hogy könnyebben kilábaljon a bajból, vagy válasszon magasabb sebességfokozatot, mint általában, a nyugodtabb vezetési élmény érdekében.

Motortérkép : ma még az Enduro kerékpárok is – amelyek látszólag egyszerűnek tűnnek – fejlett elektronikával rendelkeznek. Az új kipufogófej által biztosított, alacsony és közepes fordulatszámon megnövelt nyomaték teljes kihasználása érdekében a 4 ütemű modellek új, dedikált motorkezelési térképekkel rendelkeznek, amelyek egyenletesebben osztják el a teljesítménygörbét a motor teljes használható tartományában, így a legnagyobb lökettérfogatú Beta kerékpárok teljesítménye is teljesen hozzáférhető.

4 094 400 Ft

Kategóriák ,