Beta RR X-Pro MY25

Húsz év gyártás után a Beta RR modelleket az enduro kerékpárok új fajtájává alakították át. Bemutatjuk az RR X-Pro néven ismert 2T és 4T modellek teljesen új sorozatát! Nem tévesztendő össze az idősebb testvér Race Edition modellekkel, az X-Pro modellek számos funkciót és előnyt kínálnak az enduro motoros számára, amelyek alkalmasak minden tudományág terepre. Az RR X-Pro nyolc modellje elérhető, mindegyik más-más személyiséggel és hozzáállással. 125, 200, 250 és 300 2T modellek, valamint 350, 390, 430 és 480 4T. Kizárólag a legnehezebb pályák megküzdésére tervezték, olyan funkciókkal, amelyek a legtöbb enduro modellen nem találhatók meg, beleértve az új vázat 20 mm-rel alacsonyabb ülésmagassággal, a vadonatúj egyrugós első villát, az elasztomer kormányrögzítőket, a hűtőfolyadék túlfolyó tartályt és a mentő szíj az első sárvédőn. A változtatások listáját az új műanyag vezeti, amely megkülönbözteti a kerékpárt a többitől. A vadonatúj ZF SHC első villa könnyebb, mint a korábbi szabványos RR modellek kialakítása, mivel a jobb oldali csövön egy rugót használnak, amely előfeszítés-állítót tartalmaz, míg a villa összes kompressziós és visszapattanó csillapítását a bal oldalon kezelik. Ez az egyrugós kialakítás tökéletes a nehéz enduro használathoz, mivel „ültetettebb” érzést biztosít a motoros számára lovaglás közben. Lehetővé teszi továbbá, hogy a villa gyorsabban reagáljon, mint más kialakítások a kisebb súrlódás miatt. Az első villát kiegészítik az XTrig izoelasztikus kormányrögzítői, amelyek csökkentik a vibrációt és a motoros fáradását. A hátsó lengéscsillapító is új, frissített szelepbeállításokkal, amelyek megfelelnek a teljesen új SHC első villának. A kerékpár vezethetőségének növelése érdekében az ülésmagasságot 20 mm-rel csökkentették, hogy alacsonyabb legyen a súlypont, és jobb lábtartást biztosítson a kerékpáros számára, amikor nehéz helyzetbe kerül. Az első sárvédőn elhelyezett kapaszkodópánt egy új funkció, amelyet arra az esetre adtak hozzá, ha az első kereket extrém helyzetből kell kiemelni. Új váz, amelynek kialakítását az RR Race Edition és az RX modellekből vették át. Ez az új váz nagyobb gerincet biztosít, amely erősebb, mint a korábbi modellek, és jobb irányítást biztosít a kisebb rugalmasság révén. Az új váz mellé egy új Nissin hátsó fékfékhenger került a jobb hátsó fékteljesítmény érdekében. Ez az új tartály nagyobb mennyiségű folyadékot tartalmaz, ami segít lehűteni a rendszert extrém fékezés esetén. Az RR X-Pro modellek sajátos megjelenést kölcsönöznek az új karosszériának. Új tervezésű első fényszórómaszk, új sima tankpanelek és új hátsó sárvédővel. Az új grafika tetézi a lenyűgözőt a tartomány kinézete.

Bővebb termékleírás

ZF SHC első villa: egyoldalas rugó, teljesen állítható előfeszítéshez, kompresszióhoz és visszapattanó csillapításhoz. Súlycsökkentés több mint 250 grammal. ZF hátsó lengéscsillapító: Újratervezve és az SHC első villához igazítva. Jobb általános egyensúlyt biztosít a felfüggesztés és a vezethetőség között. A progresszív összeköttetés javítja a kezelhetőséget. Alsó ülésmagasság: 20 mm-rel alacsonyabb, mint az MY24 RR modelleknél, új kialakítású forma, valamint lágyabb hab a hosszabb, kényelmesebb utazás érdekében. Keret: Az RR Race Edition és az RX modellekhez hasonló kialakítású, nagyobb gerinc a tartósság érdekében és kevésbé általános flex. Hátsó fékfékhenger: Nagyobb mennyiségű folyadék a korábbi modellekhez képest, hogy csökkentse a hőt extrém fékezéskor. Kormányrúd-rögzítés: XTrig FlexFix izoelasztikus rúdrögzítés a motoros fáradásának és a vibráció csökkentésének érdekében. Térképkapcsoló: Két állásban állíthatja be a motor teljesítményét a körülményekhez (nedves vagy száraz) Most a kormánypárnára szerelve. Elektronikus olajbefecskendezés: (2T 200, 250 és 300) Az ülés alatt olajtartály található (ami egy gombnyomással könnyen nyitható), szükségtelenné válik az olaj-üzemanyag előkeverék. Kipörgésgátló: (csak 47 modellnél) a kipörgésgátló hozzáadott funkciója egyetlen gombnyomással. Javítja a tapadást az első és a második sebességfokozatban nehéz terepen. Elektronikus kulcs: Biztonsági rendszert biztosít, amely megakadályozza a lopást egy egyedi kódolt kulccsal, amely egy kötéllel is rendelkezik, amelyet biztonsági elzárásként lehet használni, amikor a motoros csuklóján viselik. Hűtőfolyadék-visszanyerő tartály: Csökkenti a hűtőfolyadék veszteségét szélsőséges vezetési körülmények között. Teljesen új karosszériakialakítás: Új fényszórómaszk, üzemanyagtartály-panelek és hátsó sárvédő, amelyek megkülönböztetik a kerékpárt a többi modellcsaládtól. Grafika: Lenyűgöző megjelenés, amely az olasz vörös színt viseli finom vonalakkal. Elülső mentőszíj: Segít, ha ki kell emelni az első kereket egy nehéz szakaszból, Más funkciók: Elektromos indító: precíz és megbízható, elengedhetetlen a kerékpár újraindításához trükkös helyzetekben. Opcióként egy tartalék indító indító is eladó. Tengelykapcsoló: A „Light-Pull” membrános tengelykapcsoló három fokozattal rendelkezik a kar húzásának és fokozatosságának beállításához. Akkumulátor: A lítium akkumulátor gyors indítást és csökkentett súlyt biztosít. Elektromosság: Fényszóró és hátsó lámpa mérővel, amely tartalmazza a használati órákat, az útszámlálót, a sebességet és egyebeket. Üzemanyagtartály: áttetsző, így az üzemanyagszint könnyen nyomon követhető. Csúszólemez: A műanyag csúszólemez csökkenti a motor zaját, és a vázhoz van kialakítva a jobb hasmagasság érdekében. Grafika: a kerékpár dizájnját az RR modellekhez hasonló új grafikák egészítik ki, amelyek domináns módon a jellegzetes béta vöröset biztosítják.

Elérhetőség: Június

3 790 000 Ft

Kategóriák ,