Köszöntjük a Betamotor SpA motorkerékpár gyárnak a magyarországi kizárólagos új importőrének a honlapján    info@betahungary.hu    +36 30 454 7897

Kérdése van? Hívjon minket! +36 30 454 7897

RX 450 4T
RX 450 4T
4 396 000 Ft

RX 450 4T

RX 450 4T
RX 450 4T
RX 450 4T
RX 450 4T
RX 450 4T
RX 450 4T
RX 450 4T
RX 450 4T
RX 450 4T
RX 450 4T
_x000D_\n

RX 450 4T

_x000D_\n
_x000D_\n
_x000D_\n
_x000D_\n
_x000D_\n_x000D_\n2023-ban a Beta projektje, amely a RideAbility látókörét bővíti, hivatalosan is belépett a motokrossz új dimenziójába Európában, először az RX 300 kétüteművel, most pedig a motocross motorok királyával, az RX 450 négyüteművel!_x000D_\n
Hivatalosan ez az első négyütemű motocross kerékpár, amelyet az olasz gyártó épített; minden lovaglási képesség rajongói számára ez az első esélyt jelenti arra, hogy a Beta MX kerékpárral a legközelebb üljenek a verseny prototípusához, amely az elmúlt három évben az MXGP világbajnokságban versenyzett._x000D_\n_x000D_\n
_x000D_\n
4 396 000 Ft
Részletek
Minden tekintetben versenyre kész kerékpár, amelyet a világ minden táján megrendezett motocross versenypályákra terveztek, ahogy korábban soha nem volt lehetséges._x000D_\n
A dizájn teljesen új az alapoktól kezdve: a váz, a motor és az alkatrészek a legmagasabb szintűek, akárcsak a mögötte álló projekt: a RideAbility új távlatait hozzák az MX világába._x000D_\n
Mit jelent a RideAbility a béta számára? Ez azt jelenti, hogy olyan MX modellt kell tervezni, amely mindenki számára vonzó, minden szinten. A béta motorkerékpárokat az olaszországi Firenzéből származó mérnökök csapata tervezi, azzal a küldetéssel, hogy minden versenyző számára olyan motocross modellt biztosítson, amely összességében könnyebben vezethető, miközben továbbra is a legmagasabb szintű teljesítményt nyújtja. Ez egy motorváz-kombinációnak köszönhető, amely szórakoztató utazást biztosít anélkül, hogy valaha is félni kellene a motor világbajnoki szintű teljesítményétől._x000D_\n
Az MXGP versenypályán néhány évvel ezelőtt debütáló RX 450 prototípusok olyan tudást nyújtottak, amely csak a legmagasabb szintű versenyzésből származhat. Ezek a korai egyedi modellek biztosították a gyártási modell alapelrendezését és kialakítását. Az RX 450 4T csatlakozik öccséhez, az RX 300 2T-hez a világ versenypályáin._x000D_\n
Az RX 450 műszaki kialakítása teljesen új; pontosabban:_x000D_\n
Váz: az alapoktól kezdve vadonatúj vázként tervezték, amelyet kifejezetten motokrossz használatra terveztek és ajánlottak. A váz fő szára szélesebb kialakítású, hogy ellenálljon az ismételt leszállások okozta igénybevételeknek, így összességében sokkal merevebb, mégis elég rugalmas a kanyarodáshoz. Ez precíz alvázat jelent, amely ültetett érzést biztosít a sarkokban és könnyű érzést a levegőben._x000D_\n
Hátsó segédkeret és szűrődoboz: Az RX 450 új alumínium hátsó segédvázzal rendelkezik, amely könnyű súlya ellenére merevséget biztosít a motornak, biztosítva a motokrossz igényes igényeihez szükséges erőt. Ez az új alkatrész tökéletesen integrálva van az új szűrődobozba, amelyet korábban soha nem használtak a Beta modelleken. Az új szűrődoboz és hüvelyek az új, 46 mm-es fojtószelepházzal kombinálva jelentősen eltérő légáramlást biztosítanak, mint amit egy enduro kerékpár igényel, optimális légáramlást hozva létre, hogy lépést tartson az új motor teljesítményével. A szűrőhöz való hozzáférés a kerékpár bal oldalán marad, és rendkívül egyszerű és intuitív, valamint szerszámmentes._x000D_\n
Műanyag alkatrészek: míg az RR modellekhez nemrégiben újratervezett orr-burkolatok változatlanok maradtak, a hátsó rész új, karcsú és agresszív farral rendelkezik, amely nem szerkezeti elem, illeszkedik az új alumínium hátsó segédkeretbe, és mint korábban említettük, kényelmes csatlakozással hozzáférést biztosít a szűrődobozhoz. Az üzemanyagtartály kisebb kialakítású és körülbelül hét literes kapacitással rendelkezik._x000D_\n
Villa és lengéscsillapító: Kayaba, elöl 48 mm-es, hátul 50 mm-es dugattyúval. Mindkét alkatrész teljesen állítható a beállításokat illetően, és ideális kompromisszumot jelent a vezethetőség és a teljesítmény között, köszönhetően a pályán történő folyamatos fejlesztésnek. A kerékpárt a rignanoi technikusok állították be, hogy stabil és pontos legyen, de mindig könnyű és őszinte válasz. A maA felfüggesztés különbsége az enduro modellekhez képest az első villa nagyobb útja, a motokrossz speciális kalibrálásával, míg az egyetlen lengéscsillapító teljesen új. Ez nagyobb, mint amivel az RR modellek fel vannak szerelve, hogy a nagyobb hidraulikus csillapításnak köszönhetően nagyobb támogatást nyújtsanak a leszálláskor, és egyenletesebb teljesítményt nyújtsanak az igényes használat mellett, ahol a hőmérséklet általában emelkedik, és így bonyolultabbá válik a teljesítmény fenntartása._x000D_\n
kerekek elöl 21", hátul 19colosak, 90/100-21 és 110/90-19 Maxxis gumikkal, míg a fékrendszer a Nissin motorja lebegő féknyergekkel és elöl 260 mm-es, hátul 240 mm-es tárcsával. Az első féknyereg kisebb, modernebb kialakítású. Szintén könnyebb, mint a korábban a Beta modelleken használtak, ami észrevehetően nagyobb éles teljesítményt nyújt, amikor a fojtószelepet a határértéken engedi el, míg hátul az új szivattyú tartálya úgy van kialakítva, hogy több helyet hagyjon a kipufogó elrendezésének._x000D_\n
És mi a helyzet a kerékpár teljesítményével? Az RX 450 négyütemű motorja lélegzetelállító azoknak, akik úgy döntenek, hogy saját maguk készítik:_x000D_\n
Motor: A kifejezetten motokrossz használatra tervezett motort az Official MXGP Teammel szoros együttműködésben fejlesztették ki. A sebességváltó ötfokozatú, dedikált áttételekkel, míg a tengelykapcsolót (membránrugókkal, három pozícióba állítható) úgy tervezték, hogy ellenálljon a motor nagy teljesítményéből eredő feszültségeknek, mégis könnyű tengelykapcsoló-húzást kínál a karnál. A súly és a méretek különösen kompaktak, mivel a motokrossz használatához szükséges alkatrészeket minimálisra csökkentették._x000D_\nA főtengely és az ellentengely, valamint a henger, a dugattyúk és az időzítő rendszer újak, lehetővé téve a 13,5:1 sűrítési arány elérését._x000D_\nAz eredmény kiváló motorteljesítmény a teljes szállítási görbe mentén, miközben meghosszabbított csúcskategóriával rendelkezik közepes-magas motorfordulatszámon, amelyeket a pályán leggyakrabban használnak. A rideAbility célnak megfelelően, amelyen az egész tervezési projekt alapult, a motor mindazonáltal kiváló nyomatékot kínál, így élvezetes és mindig szabályozható progresszivitást biztosít, minden helyzetben tanulékonyságot kínálva. Az optimális súlyelosztás segítségével ezért a váz és a motor közötti helyet úgy tervezték, hogy kezelhető, mozgékony és szórakoztató motort hozzon létre, nagy teljesítménnyel a felső végén, amikor úgy dönt, hogy kinyitja a gázkart._x000D_\n
Motortérképek: az RR modellek közelmúltbeli bevezetése nyomán az RX 450 4Str két speciális motortérképpel (nedves és száraz) és négy kipörgésgátló szinttel (be/ki/aktív/kemény térképpel/aktív lágy térképpel) is fel van szerelve, hogy minden terepviszonyban kezelje a motorkerékpár jelentős teljesítményét. A térkép és a TC kiválasztására szolgáló gomb a kormánypadon található._x000D_\n
Egyéb figyelemre méltó jellemzők:_x000D_\n
kormány kezelőszervei minimálisra csökkentek, csakúgy, mint az elektromos rendszer. A jobb oldalon található a start gomb, míg a kerékpár leállítására szolgáló gomb a bal oldalon található. Az akkumulátor lítium típusú. Aztán van néhány speciális alkatrész, amelyek javítják a kerékpár felszereltségi szintjét is:_x000D_\n
– Láncfeszítők piros Ergál ötvözetből_x000D_\n– Kék eloxált Excel keréktárcsák_x000D_\n– Piros láncvezető_x000D_\n– Piros eloxált kettős anyagú lánckerék_x000D_\n– Black Ergal könnyűfém talptartók acélcsapokkal_x000D_\n
A csomagot vadonatúj grafika teszi teljessé, tipikus Racing színekkel, de egyedi ízt kölcsönözve a Beta első négyütemű motocross motorjának._x000D_\n
Az RX 450 egyedi állvánnyal és négy különböző fojtószelep-tárcsával lesz kapható a gázpedál személyre szabásához._x000D_\n
Elérhetőség: november
Adatok
Cikkszám
mx-02