Részletek
Minden tekintetben versenyre kész kerékpár, amelyet a világ minden táján megrendezett motocross versenypályákra terveztek, ahogy korábban soha nem volt lehetséges._x000D_\n
A dizájn teljesen új az alapoktól kezdve: a váz, a motor és az alkatrészek a legmagasabb szintűek, akárcsak a mögötte álló projekt: a RideAbility új távlatait hozzák az MX világába._x000D_\n
Mit jelent a RideAbility a béta számára? Ez azt jelenti, hogy olyan MX modellt kell tervezni, amely mindenki számára vonzó, minden szinten. A béta motorkerékpárokat az olaszországi Firenzéből származó mérnökök csapata tervezi, azzal a küldetéssel, hogy minden versenyző számára olyan motocross modellt biztosítson, amely összességében könnyebben vezethető, miközben továbbra is a legmagasabb szintű teljesítményt nyújtja. Ez egy motorváz-kombinációnak köszönhető, amely szórakoztató utazást biztosít anélkül, hogy valaha is félni kellene a motor világbajnoki szintű teljesítményétől._x000D_\n
Az MXGP versenypályán néhány évvel ezelőtt debütáló RX 450 prototípusok olyan tudást nyújtottak, amely csak a legmagasabb szintű versenyzésből származhat. Ezek a korai egyedi modellek biztosították a gyártási modell alapelrendezését és kialakítását. Az RX 450 4T csatlakozik öccséhez, az RX 300 2T-hez a világ versenypályáin._x000D_\n
Az RX 450 műszaki kialakítása teljesen új; pontosabban:_x000D_\n
Váz: az alapoktól kezdve vadonatúj vázként tervezték, amelyet kifejezetten motokrossz használatra terveztek és ajánlottak. A váz fő szára szélesebb kialakítású, hogy ellenálljon az ismételt leszállások okozta igénybevételeknek, így összességében sokkal merevebb, mégis elég rugalmas a kanyarodáshoz. Ez precíz alvázat jelent, amely ültetett érzést biztosít a sarkokban és könnyű érzést a levegőben._x000D_\n
Hátsó segédkeret és szűrődoboz: Az RX 450 új alumínium hátsó segédvázzal rendelkezik, amely könnyű súlya ellenére merevséget biztosít a motornak, biztosítva a motokrossz igényes igényeihez szükséges erőt. Ez az új alkatrész tökéletesen integrálva van az új szűrődobozba, amelyet korábban soha nem használtak a Beta modelleken. Az új szűrődoboz és hüvelyek az új, 46 mm-es fojtószelepházzal kombinálva jelentősen eltérő légáramlást biztosítanak, mint amit egy enduro kerékpár igényel, optimális légáramlást hozva létre, hogy lépést tartson az új motor teljesítményével. A szűrőhöz való hozzáférés a kerékpár bal oldalán marad, és rendkívül egyszerű és intuitív, valamint szerszámmentes._x000D_\n
Műanyag alkatrészek: míg az RR modellekhez nemrégiben újratervezett orr-burkolatok változatlanok maradtak, a hátsó rész új, karcsú és agresszív farral rendelkezik, amely nem szerkezeti elem, illeszkedik az új alumínium hátsó segédkeretbe, és mint korábban említettük, kényelmes csatlakozással hozzáférést biztosít a szűrődobozhoz. Az üzemanyagtartály kisebb kialakítású és körülbelül hét literes kapacitással rendelkezik._x000D_\n
Villa és lengéscsillapító: Kayaba, elöl 48 mm-es, hátul 50 mm-es dugattyúval. Mindkét alkatrész teljesen állítható a beállításokat illetően, és ideális kompromisszumot jelent a vezethetőség és a teljesítmény között, köszönhetően a pályán történő folyamatos fejlesztésnek. A kerékpárt a rignanoi technikusok állították be, hogy stabil és pontos legyen, de mindig könnyű és őszinte válasz. A maA felfüggesztés különbsége az enduro modellekhez képest az első villa nagyobb útja, a motokrossz speciális kalibrálásával, míg az egyetlen lengéscsillapító teljesen új. Ez nagyobb, mint amivel az RR modellek fel vannak szerelve, hogy a nagyobb hidraulikus csillapításnak köszönhetően nagyobb támogatást nyújtsanak a leszálláskor, és egyenletesebb teljesítményt nyújtsanak az igényes használat mellett, ahol a hőmérséklet általában emelkedik, és így bonyolultabbá válik a teljesítmény fenntartása._x000D_\n
A kerekek elöl 21", hátul 19colosak, 90/100-21 és 110/90-19 Maxxis gumikkal, míg a fékrendszer a Nissin motorja lebegő féknyergekkel és elöl 260 mm-es, hátul 240 mm-es tárcsával. Az első féknyereg kisebb, modernebb kialakítású. Szintén könnyebb, mint a korábban a Beta modelleken használtak, ami észrevehetően nagyobb éles teljesítményt nyújt, amikor a fojtószelepet a határértéken engedi el, míg hátul az új szivattyú tartálya úgy van kialakítva, hogy több helyet hagyjon a kipufogó elrendezésének._x000D_\n
És mi a helyzet a kerékpár teljesítményével? Az RX 450 négyütemű motorja lélegzetelállító azoknak, akik úgy döntenek, hogy saját maguk készítik:_x000D_\n
Motor: A kifejezetten motokrossz használatra tervezett motort az Official MXGP Teammel szoros együttműködésben fejlesztették ki. A sebességváltó ötfokozatú, dedikált áttételekkel, míg a tengelykapcsolót (membránrugókkal, három pozícióba állítható) úgy tervezték, hogy ellenálljon a motor nagy teljesítményéből eredő feszültségeknek, mégis könnyű tengelykapcsoló-húzást kínál a karnál. A súly és a méretek különösen kompaktak, mivel a motokrossz használatához szükséges alkatrészeket minimálisra csökkentették._x000D_\nA főtengely és az ellentengely, valamint a henger, a dugattyúk és az időzítő rendszer újak, lehetővé téve a 13,5:1 sűrítési arány elérését._x000D_\nAz eredmény kiváló motorteljesítmény a teljes szállítási görbe mentén, miközben meghosszabbított csúcskategóriával rendelkezik közepes-magas motorfordulatszámon, amelyeket a pályán leggyakrabban használnak. A rideAbility célnak megfelelően, amelyen az egész tervezési projekt alapult, a motor mindazonáltal kiváló nyomatékot kínál, így élvezetes és mindig szabályozható progresszivitást biztosít, minden helyzetben tanulékonyságot kínálva. Az optimális súlyelosztás segítségével ezért a váz és a motor közötti helyet úgy tervezték, hogy kezelhető, mozgékony és szórakoztató motort hozzon létre, nagy teljesítménnyel a felső végén, amikor úgy dönt, hogy kinyitja a gázkart._x000D_\n
Motortérképek: az RR modellek közelmúltbeli bevezetése nyomán az RX 450 4Str két speciális motortérképpel (nedves és száraz) és négy kipörgésgátló szinttel (be/ki/aktív/kemény térképpel/aktív lágy térképpel) is fel van szerelve, hogy minden terepviszonyban kezelje a motorkerékpár jelentős teljesítményét. A térkép és a TC kiválasztására szolgáló gomb a kormánypadon található._x000D_\n
Egyéb figyelemre méltó jellemzők:_x000D_\n
A kormány kezelőszervei minimálisra csökkentek, csakúgy, mint az elektromos rendszer. A jobb oldalon található a start gomb, míg a kerékpár leállítására szolgáló gomb a bal oldalon található. Az akkumulátor lítium típusú. Aztán van néhány speciális alkatrész, amelyek javítják a kerékpár felszereltségi szintjét is:_x000D_\n
– Láncfeszítők piros Ergál ötvözetből_x000D_\n– Kék eloxált Excel keréktárcsák_x000D_\n– Piros láncvezető_x000D_\n– Piros eloxált kettős anyagú lánckerék_x000D_\n– Black Ergal könnyűfém talptartók acélcsapokkal_x000D_\n
A csomagot vadonatúj grafika teszi teljessé, tipikus Racing színekkel, de egyedi ízt kölcsönözve a Beta első négyütemű motocross motorjának._x000D_\n
Az RX 450 egyedi állvánnyal és négy különböző fojtószelep-tárcsával lesz kapható a gázpedál személyre szabásához._x000D_\n
Elérhetőség: november