Részletek
A Beta szoros együttműködésben dolgozott az enduro bajnokokkal, Brad Freemannel és Steve Holcombe-val, hogy számos apró fejlesztést fejlesszenek ki mind a hajtásláncon, mind a vázon/felfüggesztésen a MY 2024 RR 2-Stroke és 4 Stroke modellekhez, hogy megszilárdítsák a már amúgy is nagyra értékelt jellemzőket. előző generáció. Mint mindig, a Beta mérnökeinek irányadó filozófiája az volt, hogy ne csak növeljék a márka motorjainak teljesítményét, hanem ezt a teljesítményt is elérhetőbbé tegyék. Tehát a nagy változtatások helyett ebben a modellévben egy sor fejlesztést kapott, amelyek célja az egyes modellek minden kiemelkedő tulajdonságának megszilárdítása._x000D_\n_x000D_\nA képet új grafikák teszik teljessé, amelyek kompromisszumok nélküli versenyzést kölcsönöznek a teljes sorozatnak._x000D_\nMint mindig, a sorozat 8 különböző modellből áll, mindegyiknek megvan a maga egyénisége, hogy a versenyzők nagyon változatos spektrumának igényeit kielégítse. Minden motoros számára megvan a tökéletes RR, de minden modellben közös az a képesség, hogy bizalmat kelt a felhasználóban, és valóban kifizetődő vezetési élményt kínál._x000D_\n_x000D_\n350 CC_x000D_\n_x000D_\nEz a legkönnyebben kezelhető kerékpár a 4 ütemű modellkínálatban; előnyben részesíti a nagy fordulatszámú motorozást, ugyanakkor megtartja a nagyon lineáris teljesítményt._x000D_\n_x000D_\n390CC_x000D_\n_x000D_\nAz ideális kezelhetőség/teljesítmény aránynak köszönhetően győztes jellemzője a kiemelkedő tapadás._x000D_\n_x000D_\n430CC_x000D_\n_x000D_\nNagy teljesítményű motor, amely akkor a legjobb, ha a motoros kihasználja a hosszú áttételt és a jelentős nyomatékot._x000D_\n_x000D_\n480CC_x000D_\n_x000D_\nEz a kerékpár a legjobban nyílt tereken fejezi ki magát._x000D_\nTulajdonságai hasonlóak a 430-as modellhez, de még nagyobb nyomatékkal és teljesítménnyel, alkalmasabb a tapasztaltabb és fizikálisabb versenyzők számára._x000D_\n_x000D_\nA MY 2024 RR sorozathoz bevezetett frissítések az alábbiakban foglalhatók össze:_x000D_\n_x000D_\nÜlés: az ülést alkotó hab eltérő geometriával és sűrűséggel rendelkezik, hogy nagyobb kényelmet biztosítson. A nagyobb támasztófelület és az anyagok eltérő összetétele most már sokkal kényelmesebb érintkezési pontot biztosít a motorosnak a kerékpárral._x000D_\nFelfüggesztés: a felfüggesztés folyamatos finomítása mellett a Model Year 24 kerékpárok könnyebb villahüvelyekkel rendelkeznek, különösen a villarudak kapcsolódási területén. A köpeny különböző megmunkálását úgy tervezték, hogy szabályozott rugalmasságot biztosítson, ami a durva terepen is simább csillapítást eredményez, és ezáltal jelentősen javítja a kényelmet és az érzékenységet._x000D_\nFékek: az első fékrendszer frissítéseket kapott a fékvezetékhez. A zsinór védőköpenyét most jobban rögzíti a kettős krimpelés (felül és alul, korábban csak alul volt), így a fékvezeték védelme jobban ellenáll a folyamatos igénybevételnek._x000D_\nRadiátorok: a 250-es és 300-as kétütemű modellek, valamint a teljes négyütemű sorozat új, könnyebb és keményebb radiátorokat kap, amelyek felső részén formázott tartályok találhatók, hogy a kerékpár nagyobb kormányszöget érhessen el. Az új radiátorok, amelyek jobb hűtőfolyadék keringést biztosítanak a jármű jobb hűtése érdekében, több megerősítést tartalmaznak, és új, nem műanyag sapkával is fel vannak szerelve, amely keményebb és kevésbé van kitéve az esetleges ütéseknek._x000D_\nGrafika: a 24-es Modell évfordulója megfordítja azt az egyszerű, alapvető megjelenést, amely az előző motort jellemezte. A teljesen új grafikák agresszív, geometrikus és modern megjelenést kölcsönöznek az erre a modellre jellemző klasszikus piros, fehér és fekete színek ügyes használatának köszönhetően, amely tökéletesen illeszkedik a vázhoz és a burkolatokhoz a jellegzetes béta piros színben._x000D_\nAz egész családban bevezetett fejlesztéseken túlmenően számos olyan fejlesztés található, amelyek bizonyos 2- és 4-ütemű modellekre jellemzőek, amelyek a teljesítményt még magasabb szintre emelik._x000D_\nRészletesen:_x000D_\n_x000D_\nRR 4 ütemű_x000D_\n_x000D_\nKipörgésgátló: a kipörgésgátló nagy lépést tett előre a fejlesztésében. A dedikált leképezéseket valóban továbbfejlesztették a Betamotor technikusai, akik új, pontosabb beavatkozási módot találtak a kipörgésgátló rendszerben annak érdekében, hogy működése a lehető legpontosabb legyen, és elkerülhető legyen a szükségtelen vagy túlzottan invazív beavatkozás._x000D_\nAirbox: az Airbox persely geometriáját átdolgozták, és ezzel együtt a motorba áramló levegőt is, hogy nagyobb teljesítményt nyújtsanak közepes-magas motorfordulatszámokon, miközben alacsony fordulatszámon is megtartják a nyomatékot, amelyet a jelenlegi kipufogócső bevezetésével kaptak. Ez az újítás most lehetővé teszi a teljes ívben a teljes erőleadást._x000D_\nElérhetőség: június