Köszöntjük a Betamotor SpA motorkerékpár gyárnak a magyarországi kizárólagos új importőrének a honlapján    info@betahungary.hu    +36 30 454 7897

Kérdése van? Hívjon minket! +36 30 454 7897

RR 300 2T RACE - MY25
RR 300 2T RACE - MY25
4 360 000 Ft

RR 300 2T RACE - MY25

RR 300 2T RACE - MY25
RR 300 2T RACE - MY25
RR 300 2T RACE - MY25
RR 300 2T RACE - MY25
RR 300 2T RACE - MY25
RR 300 2T RACE - MY25
RR 300 2T RACE - MY25
RR 300 2T RACE - MY25
RR RACE 2T 300 MY 2025
Itt a VERSENY ideje!

Gyors, precíz és karcsú, akárcsak az igazi versenymotorok, a Beta új versenykész RR modelljei megváltoztatják a nevüket, és egyenesen a lényegre térnek, kivételes teljesítménnyel és kompromisszumok nélkül biztosítva az off-road szerelmeseit.

A 2025-ös RR Race kerékpárok a Beta újonnan bemutatott X-Pro modelljeinek versenyre kész változatait képviselik, a motoron, a felfüggesztésen és a vázon számos módosítást végeztek, így ideálisak ahhoz, hogy a legjobbat nyújtsák a pályán. Az alacsony és nagy sebességű pályákra egyaránt tervezett Race modellek olyan magabiztosságot és rideabilitást biztosítanak a versenyzőknek, amit csak a Beta tud nyújtani.

Tekintse meg az összes új funkciót és jellemzőt, amelyek megkülönböztetik a modelleket.
4 360 000 Ft
Részletek
RR Racing kerékpárok az Enduro RR modellek versenykész változatait képviselik, ezért a motor, a felfüggesztés, a váz és a felszereltség módosításaival különböznek tőlük, így ideálisak a pályán nyújtott legjobb teljesítményük eléréséhez. A 2024-es modellévben az új funkciók és innovációk kétségtelenül nagy hatást keltenek, és összhangban állnak e modellek építési filozófiájával, így mindenkinek lehetősége nyílik arra, hogy minimális erőfeszítéssel a lehető legtöbbet hozza ki az elérhető teljesítményből, így mindig a legjobbat tudja nyújtani. Ezért vessünk egy pillantást az összes új funkcióra és jellemzőre, amelyek megkülönböztetik a modelleket.

ÚJ FUNKCIÓK

A 2025-ös modellévre egy sor újdonság található a teljes két- és négyütemű kínálatban, míg mások az egyes modellekre jellemzőek:

Új funkciók minden modellhez

Új Ergal ötvözetből készült lábtartók : újratervezve, hogy mindig maximális irányítást biztosítsanak, és ne veszítse el a kerékpárral való érintkezést. Az RR Race 25 modellek új ergal versenylábtartókkal vannak felszerelve acélcsapokkal, amelyek cserélhetők; ezek keskenyebbek, mint a múltban, hogy megkönnyítsék a láb mozgását, de jobbak a tapadás szempontjából.
Első féknyereg : a korábbi alkatrészhez képest könnyebb és nagyobb teljesítményű Nissin féknyereg jelenik meg az új Race modelleken; ez segít hangsúlyozni a kerékpár kezelhetőségét, miközben fenntartja a fékerőt, a progresszívséget és a modulációt.
Nagyobb hátsó kerék tengely : a hátsó kerék tengely mérete 2 mm-rel megnőtt, így összesen ø 22 mm. Ez az új tengely nagyobb merevséget és torziós ellenállást biztosít, így a kerékpár mindig precíz és jól kormányozható, még a legerősebb gyorsulásoknál is. A hátsó lengőkart is frissítették, hogy alkalmazkodjon az új tengelyhez.
Feltérképező kapcsoló a kormányon : a leképezés kapcsoló gombja már nem a hagyományos pozícióban található a kormánycső mögött: most a kormányon, a lökhárító belsejében van, megőrizve a családias hangulatot az X-PRO modellekkel. A négyütemű modell leképezési kapcsolója és kipörgésgátló gombja is itt található.
Karosszéria : az X-PRO-n a közelmúltban bemutatott új felépítmények a 2025-ös RR Race-be kerültek beépítésre, agresszív és kirívó új megjelenéssel, ami a motor teljes átformálását eredményezte. A fényszórómaszkot, a tankpaneleket, az oldalakat és a hátsó farokat a Beta újratervezte. A maszk kúpos kialakítású, míg a farok és a tartály panelei elegánsak és jól össze vannak kötve, így biztosítva az egyszerű, szerszámmentes hozzáférést a légszűrőhöz, miközben megtartja a nyomógombos ülés eltávolítását.
Az olajbefecskendezés az összes kétütemű modellen nem szerepel a Race modelleken, hogy csökkentse a kerékpár össztömegét, de opcionálisan hozzáadható. (elérhető a gyári alkatrészek katalógusában)
A kétütemű tartomány egyes lökettérfogataihoz új motorfunkciók kerültek hozzáadásra:

Motor – RR Race 250 kétütemű

Miután debütált az előző 2024-es 300 Race modellen, a 250-es most új hengerfejet tartalmaz kettős gyújtógyertyával , javítva ezzel a motor műszaki jellemzőit. A szállítás lineárisabb, és a maximális teljesítmény növekedése ellenére a kerékpár engedelmessége lényegesen nagyobb. A kettős gyújtógyertya használata valóban számos előnnyel jár:

Tisztábban égő gyújtást és javuló üzemanyag-fogyasztást kínál. Ez nagyobb karburációs stabilitást jelent minden motorfordulatszámon, és szélesebb teljesítmény-leadást minden tapadási körülmény között.
A motor felhasználási tartománya tovább bővül, hiszen nagyobb nyomaték és teljesítmény is elérhető.
A két gyújtógyertya irányítása teljesen elkülönített elektromos rendszerrel történik. Ez azt jelenti, hogy ha az egyik gyújtógyertya kiégne, a motor továbbra is tud működni, bár kisebb hatékonysággal, ami lehetővé teszi a verseny vagy a terepen való részvételt.
Motor – RR Race 125 kétütemű

Amint azt már többször bebizonyította, a Beta hisz a fiatalokban rejlő lehetőségekben, és a gyártó ismét úgy döntött, hogy ezt az új RR Race Model Year 2025 motorokkal emeli ki, és egy sor változtatást hajt végre a kis 125 köbcentis motoron. A beavatkozás célja a 125-ös kétütemű által leadott teljesítmény növelése volt a teljes szállítási görbe mentén, fokozva az elérhető maximális lóerő-csúcsot.
Ezt az eredményt egy új dugattyú és új hengerfej tette lehetővé. Ezeknek a változtatásoknak köszönhetően a motor reaktívabb, erősebb és torkosabb, még tovább növelve a maximális teljesítmény robbanékonyságát. Az új, 125 köbcentiméteres motor ezért most nagyobb felhasználási tartományban van, mint a múltban, ahol a korábbi fejlesztések már megemelték a lécet a modell számára, növelve a teljesítményt magas motorfordulatszámon anélkül, hogy nyomatékot veszítenének az alsó végén.

Racing Components – Entire Range
változatlan azonban a jól bevált felfüggesztési csomag és a Beta versenykész verziójának speciális alkatrészei:

48 mm-es Kayaba AOS zárt kazettás villa : Az eloxált belső részek és az anyagokhoz alkalmazott kezelések minimalizálják a csúszósúrlódást, míg az állítható kompressziós és visszapattanó csillapítás lehetővé teszi, hogy minden versenyző megtalálja a beállítás tökéletes testreszabását.
Kayaba C46 RCU lengéscsillapító : A KYB lengéscsillapító aranystandardnak tekinthető a versenysportban a terep egyenetlenségének elnyelő képessége, a hátsó kerékre átvitt tapadás mértéke és a teljesítmény egyenletessége, különösen nehéz körülmények között is. használat. Állítható előfeszítés, kompresszió (nagy és alacsony sebesség), valamint visszapattanás biztosítja, hogy a versenyzők tetszés szerint állíthassák be a felfüggesztést.
Gyorskioldású első tengely : azonnal felismerhető a vörös eloxált ötvözet kioldó karjáról, ez az alkatrész döntő fontosságú, hogy értékes másodperceket takarítson meg egy versenyen, amikor abroncsot kell cserélnie.
Megerősített kézvédők : a kézvédők kétkomponensű anyagból készült formával rendelkeznek, és nemcsak versenyszerű megjelenést kölcsönöznek a kerékpárnak, hanem különösen strapabíróvá is teszik őket még a legdurvább terepen is.
Hátsó lánckerék eloxált alumínium maggal és acél fogazattal a ZF SPROCKETS-től : csúcsminőségű teljesítmény, könnyűség és szilárdság – a könnyű súly és acél fogazat előnyei a hosszú élettartam érdekében.
Versenyülés : csúszásmentes borítással és irattartó zsebbel a páratlan fogásért, kényelemért és praktikumért.
Eloxált fekete váltókar és hátsó fékpedál .
Sebességváltó olajbetöltő sapka, motorolaj betöltő sapka és olajszűrő sapka eloxált vörös alumínium .
Láncfeszítő blokkok piros ergal ötvözetből .
Adatok
Cikkszám
enduro-18