Részletek
Kizárólag a legnehezebb pályák megküzdésére tervezték, olyan funkciókkal, amelyek a legtöbb enduro modellen nem találhatók meg, beleértve az új vázat 20 mm-rel alacsonyabb ülésmagassággal, a vadonatúj egyrugós első villát, az elasztomer kormányrögzítőket, a hűtőfolyadék túlfolyó tartályt és a mentőt. szíj az első sárvédőn. A változtatások listáját az új műanyag vezeti, amely megkülönbözteti a kerékpárt a többitől.
A vadonatúj ZF SHC első villa könnyebb, mint a korábbi szabványos RR modellek kialakítása, mivel a jobb oldali csövön egy rugót használnak, amely előfeszítés-állítót tartalmaz, míg a villa összes kompressziós és visszapattanó csillapítását a bal oldalon kezelik. Ez az egyrugós kialakítás tökéletes a nehéz enduro használathoz, mivel „ültetettebb” érzést biztosít a motoros számára lovaglás közben. Lehetővé teszi továbbá, hogy a villa gyorsabban reagáljon, mint más kialakítások a kisebb súrlódás miatt. Az első villát kiegészítik az XTrig izoelasztikus kormányrögzítői, amelyek csökkentik a vibrációt és a motoros fáradását. A hátsó lengéscsillapító is új, frissített szelepbeállításokkal, amelyek megfelelnek a teljesen új SHC első villának.
A kerékpár vezethetőségének növelése érdekében az ülésmagasságot 20 mm-rel csökkentették, hogy alacsonyabb legyen a súlypont, és jobb lábtartást biztosítson a kerékpáros számára, amikor nehéz helyzetbe kerül. Az első sárvédőn lévő kapaszkodópánt új funkció, amely arra az esetre adódott, ha az első kereket extrém helyzetből kell kiemelni.
Új váz , amelynek kialakítását az RR Race Edition és az RX modellekből vették át. Ez az új váz nagyobb gerincet biztosít, amely erősebb, mint a korábbi modellek, és jobb irányítást biztosít a kisebb rugalmasság révén. Az új váz mellé egy új Nissin hátsó fékfékhenger került a jobb hátsó fékteljesítmény érdekében. Ez az új tartály nagyobb mennyiségű folyadékot tartalmaz, ami segít lehűteni a rendszert extrém fékezés esetén.
Az RR X-Pro modellek sajátos megjelenést kölcsönöznek az új karosszériának. Új tervezésű első fényszórómaszk, új sima tankpanelek és új hátsó sárvédővel. Az új grafika tetézi a termékcsalád lenyűgöző megjelenését.
250 CC
Ideális azok számára, akik gyengédebb kétütemű kerékpárt keresnek, valamivel kisebb erővel és nyomatékkal, mint a csúcsmodellek a kiváló kezelhetőség érdekében.
300 CC
Azoknak készült, akik értékelik a nagy, jelentős nyomatékú motort bármilyen fordulatszámon. Alkalmas azoknak, akik kedvelik a hosszú áttételt.
A frissítések a következők:
ZF SHC első villa: egyoldalas rugó, teljesen állítható előfeszítéshez, kompresszióhoz és visszapattanó csillapításhoz. Súlycsökkentés több mint 250 grammal.
ZF hátsó lengéscsillapító: Újratervezve és az SHC első villához igazítva. Jobb általános egyensúlyt biztosít a felfüggesztés és a vezethetőség között. A progresszív összeköttetés javítja a kezelhetőséget.
Alsó ülésmagasság: 20 mm-rel alacsonyabb, mint az MY24 RR modelleknél, új kialakítású forma, valamint lágyabb hab a hosszabb, kényelmesebb utazás érdekében.
Keret: Az RR Race Edition és az RX modellekhez hasonló kialakítású, nagyobb gerinc a tartósság és kisebb rugalmasság érdekében.
Hátsó fékfékhenger: Nagyobb mennyiségű folyadék a korábbi modellekhez képest, hogy csökkentse a hőt extrém fékezéskor.
Kormányrúd-rögzítés: XTrig FlexFix izoelasztikus rúdrögzítés a motoros fáradásának és a vibráció csökkentésének érdekében.
Elektronikus kulcs: Biztonsági rendszert biztosít, amely megakadályozza a lopást egy egyedi kódolt kulccsal, amely egy hevederrel is rendelkezik, amelyet biztonsági elzárásként lehet használni, amikor a versenyző csuklója körül viselik.
Hűtőfolyadék-visszanyerő tartály: Csökkenti a hűtőfolyadék veszteségét szélsőséges vezetési körülmények között.
Teljesen új karosszériakialakítás: Új fényszórómaszk, üzemanyagtartály-panelek és hátsó sárvédő, amelyek megkülönböztetik a kerékpárt a többi modellcsaládtól.
Grafika: Lenyűgöző megjelenés, amely az olasz vörös színt viseli finom vonalakkal.
Elülső mentőpánt: Segít, ha az első kereket nehéz szakaszból kell kiemelni.
Egyéb jellemzők:
Elektromos indító: precíz és megbízható, elengedhetetlen a kerékpár újraindításához trükkös helyzetekben. Opcióként egy tartalék indító indító is eladó.
Tengelykapcsoló: A „Light-Pull” membrános tengelykapcsoló három fokozattal rendelkezik a kar húzásának és fokozatosságának beállításához.
Akkumulátor: A lítium akkumulátor gyors indítást és csökkentett súlyt biztosít.
Elektromosság: Fényszóró és hátsó lámpa mérővel, amely tartalmazza az üzemórákat, útszámlálót, sebességet és egyebeket.
Üzemanyagtartály: áttetsző, így az üzemanyagszint könnyen nyomon követhető.
Csúszólemez: A műanyag csúszólemez csökkenti a motor zaját, és a vázhoz van kialakítva a jobb hasmagasság érdekében.
Grafika: a kerékpár dizájnját az RR modellekhez hasonló új grafikák egészítik ki, amelyek domináns módon a jellegzetes béta vöröset biztosítják.
A 2T modellek a következőket is tartalmazzák:
Térképkapcsoló: (2T modellek) Két állás a motor teljesítményének a körülményekhez igazításához. (nedves vagy száraz)
Elektronikus olajbefecskendezés: Az ülés alatt egy olajtartály található (egy gombnyomással könnyen nyitható), így nincs szükség olaj-üzemanyag előkeverésre.