Az RR Racing kerékpárok az Enduro RR modellek versenykész változatait képviselik, ezért a motor, a felfüggesztés, a váz és a felszereltség módosításaival különböznek tőlük, így ideálisak a pályán nyújtott legjobb teljesítményük eléréséhez. A 2024-es modellévben az új funkciók és innovációk kétségtelenül nagy hatást keltenek, és összhangban állnak e modellek építési filozófiájával, így mindenkinek lehetősége nyílik arra, hogy minimális erőfeszítéssel a lehető legtöbbet hozza ki az elérhető teljesítményből, így mindig a legjobbat tudja nyújtani. Ezért vessünk egy pillantást az összes új funkcióra és jellemzőre, amelyek megkülönböztetik a modelleket._x000D_\n
_x000D_\n_x000D_\n
ÚJ FUNKCIÓK_x000D_\n_x000D_\n
Motor_x000D_\nAmint azt már többször bebizonyította, a Beta hisz a fiatalokban rejlő lehetőségekben, és a gyártó ezúttal is úgy döntött, hogy a Racing Model Year 2024-es motorokkal ezt emeli ki, új motort kínálva a kis 125-ösökhöz. A beavatkozás célja a 125-ös kétütemű által leadott teljesítmény növelése volt a teljes szállítási görbe mentén, fokozva az elérhető maximális lóerő-csúcsot. Ezt az eredményt egy teljesen új henger, teljesen új nyílásokkal és egy új kipufogószelep-rendszer tette lehetővé. Módosították a teljesítményszelep vezérlését, valamint a rugó és a szelepnyitás szabályozás kalibrálását annak érdekében, hogy a motor reaktívabb, erősebb és véresebb legyen, növelve az abszolút teljesítmény robbanékonyságát. Az új, 125 köbcentiméteres motor ezért lényegesen nagyobb felhasználási tartományt kínál, mint a múltban, a teljesítménynövekedés nagy fordulatszámon az alacsony forgatónyomaték elvesztése nélkül._x000D_\n_x000D_\n
Felfüggesztés_x000D_\nAmi a felfüggesztést illeti, a Kayaba villa és az egyszeres lengéscsillapító minden RR Race Edition modell alapfelszereltsége, míg a fő innováció az új váz:_x000D_\n
_x000D_\n - Keret : az összes új RR Racing My 2024 modell (a 125 és 200 kivételével) teljesen új vázzal rendelkezik. A kormánycső betétei nagyobb keresztmetszetűek, mint a múltban (1 cm), azért vezették be, hogy nagyobb merevséget biztosítsanak a kerékpárnak és csökkentsék a teljes hajlékonyságot. A menet szempontjából ez nagyobb pontosságot jelent a kanyarokban való behajtáskor és a kanyarokban, ahol a nagyobb merevség lehetővé teszi a kerékpár nyomtartásának javítását valódi és közvetlenebb reakcióval. Ez a fő módosítás, amelyet a hivatalos csapat már sikeresen használt a versenyeken, számos adaptációt hoz magával a tartókban, a motortartókban és így tovább, amelyek az új vázkarakterisztikát támogatják. A fenti módosításokon kívül a lábtartók és a hátsó fékhenger tartó is módosult. Pontosabban, a lábtartók alul keskenyebbek, hogy megakadályozzák a talajjal való érintkezést mély nyomokban. A fékhenger-tartót viszont úgy alakították át, hogy helyet kapjon az új Nissin fékhenger.
_x000D_\n - Nissin : az új váz immár új, nagyobb teljesítményű Nissin fékhenger elhelyezésére is alkalmas. Ez az alkatrész előrelépést jelent az előző modellhez képest, és a külső felépítéséhez hasonlóan nagyobb fékerővel és jobb modulációs képességével tűnik ki (a 125 és 200 kivételével). Az RR Racing My 2024-en bemutatott új funkciók csomagját a magas szintű felszereltség és a pontos jellemzők teszik teljessé, amelyek megkülönböztetik ezeket a modelleket az RR-től.
_x000D_\n - 48 mm-es Kayaba (KYB) AOS zárt kazettás villa : Az eloxált belső részek és az anyagokhoz alkalmazott kezelések minimalizálják a csúszási súrlódást, míg az állítható kompresszió és visszapattanó csillapítás lehetővé teszi, hogy minden versenyző megtalálja a beállítás tökéletes testreszabását. A Betamotor mérnökei újrakalibrálták az alkatrészt, hogy az optimálisan működjön az új vázkarakterisztikával.
_x000D_\n - Kayaba (KYB) C46 hátsó lengéscsillapító : A KYB lengéscsillapító aranystandardnak tekinthető a versenysportban a terep egyenetlenségeit, a járműre átadott vonóerő szintjét és a teljesítmény egyenletességét tekintve még a versenyeken is. különösen nagy igénybevétel esetén, hidraulikus beállítása pedig teljes mértékben testreszabható a külső kompresszió (nagy és alacsony sebesség) és a visszapattanás beállításával.
_x000D_\n
_x000D_\n
Olajkeverék Az RR Racing 2Str MY 2024_x000D_\ncsalád modelljeinél a Beta úgy döntött, hogy kitart amellett, hogy felhagy az automata keverővel, így Racing kerékpárjai továbbra is mércét állítanak a könnyedség és ennek eredményeként a mozgékonyság terén. Az
RR Racing kétütemű motorkerékpárokat ezért olaj/benzin előkeverékkel kell megtölteni – ez a jellemző kiemeli ennek a változatnak a telivér verseny jellegét. Ezek a kerékpárok továbbra is felszerelhetők utángyártott olajkeverővel, amely a Beta Factory tartozékaként kapható. Alkatrész katalógus._x000D_\n_x000D_\n
Verseny alkatrészek_x000D_\n
_x000D_\n - Gyorskioldású első tengely : azonnal felismerhető a vörös eloxált ötvözet kioldó karjáról, ez az alkatrész döntő fontosságú, hogy értékes másodperceket takarítson meg egy versenyen, amikor abroncsot kell cserélnie.
_x000D_\n - Megerősített kézvédők/erős> : a Betamotor által házon belül tervezett és gyártott új kézvédők kétkomponensű, piros és kék színű anyagformával rendelkeznek, amely nemcsak versenyszerű megjelenést kölcsönöz a kerékpárnak, hanem különösen strapabíróvá is teszi őket. még a legdurvább terepen is_x000D_\n.
_x000D_\n - Ergal ötvözetből készült lábtartók : a maximális irányítás és a kerékpárral való érintkezés elkerülése érdekében az RR Racing modellek fekete ergal lábtartókkal vannak felszerelve acélcsapokkal, amelyek nagy érintkezési felülettel rendelkeznek.
_x000D_\n - Hátsó lánckerék eloxált alumínium maggal és acél fogazattal a ZF SPROCKETS-től : csúcsminőségű teljesítmény, könnyedség és szilárdság – tökéletes keveréke mindazoknak a tulajdonságoknak, amelyekkel bármely versenyalkatrésznek rendelkeznie kell.
_x000D_\n - Dedikált piros és kék versenyülés : csúszásmentes felső borítással és irattartó zsebbel a páratlan fogásért, kényelemért és praktikumért.
_x000D_\n - Eloxált fekete váltókar és hátsó fékpedál.
_x000D_\n - Sebességváltó olajbetöltő sapka, motorolaj betöltő sapka és olajszűrő sapka eloxált vörös alumínium.
_x000D_\n - Láncfeszítők piros ergal ötvözetből.
_x000D_\n - Új Racing grafika és piros és kék kerékmatricák.
_x000D_\n
_x000D_\n
Elérhetőség: október._x000D_\n_x000D_\n